Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery Media deschide vânzarea publicității locale pentru HGTV

HGTV 1 EMEA
  • HGTV (Home and Garden TV), televiziunea din portofoliul Discovery, a fost lansată în Romania la începutul acestui an
  • În urma performanțelor măsurate în perioada iulie-august, stația HGTV intră oficial și în portofoliul de publicitate gestionat de Discovery Media, începând cu luna septembrie
  • În luna august, HGTV a fost lider în rândul televiziunilor de non-ficțiune
  • În topul celor mai îndrăgite emisiuni din grila HGTV se află: Regii piscinei, Căutăm să renovăm, Case mari la prețuri bune

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația HGTV. Televiziunea a intrat în portofoliul global Discovery în urmă cu doi ani, odată cu achiziția companiei Scripps, iar prima interacțiune cu telespectatorii români a avut loc în luna mai a anului trecut, odată cu introducerea blocului de emisiuni HGTV în grila TLC.

HGTV 1 EMEA

HGTV îmbogățește oferta de programe din portofoliul Discovery în România prin cinci piloni noi de conținut: vânzare și cumpărare de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi, case de vis, prin emisiuni dedicate, cum ar fi „Vânătorii de case”, „Specialiști în renovări”, „Câștigător la loterie, caut casă” „Renovări pe plus sau minus”, „Case renovate și salvate”.

„Emisiunile din grila HGTV au fost urmărite de un număr foarte mare de telespectatori odată cu lansarea televiziunii în România, în luna ianuarie a acestui an, confirmând faptul că acest tip de conținut, despre casă și grădină, este foarte popular și apreciat local. Interesul ridicat al telespectatorilor pentru programele cu focus pe amenajări interioare și achiziții de case, precum și nevoia de diversitate la nivel local în piața de publicitate ne-au convins că este un moment oportun să extindem portofoliul Discovery Media. Mai ales în contextul pandemiei, știm că oamenii au nevoie să evadeze în spații sigure, rămânând în același timp în confortul casei lor. Iar HGTV oferă fix acest tip de conținut de evadare din cotidian, un sentiment plăcut de „acasă”. Așa că venim pe piața locală cu un conținut foarte relevant pentru clienții de publicitate, prin intermediul căruia ei pot interacționa cu un public premium, într-un mod adaptat la nevoile actuale ale consumatorilor”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery Media.

Iulia Popa
Iulia Popa

Începând cu luna septembrie, HGTV se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Travel Channel, TLC, Eurosport 1 si Eurosport 2, marcând totodată și oportunitatea de diversificare a pieței locale de publicitate. În acest sens, Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat. HGTV este singura stație TV care celebrează sentimentul de „acasă” și tot ceea ce implică acesta: spațiul, oamenii și trăirile acestora. Statia TV a reușit să devină în scurt timp destinația preferată a pasionaților de design interior, renovări și amenajarea grădinilor, care caută inspirație în fiecare zi.

HGTV a intrat în sistemul de măsurare a audiențelor în luna iulie 2020 și s-a poziționat încă din prima lună ca stația numărul 2 pe piața TV din categoria televiziunilor de non-ficțiune, atât ca rating, cât și ca share.

În luna august 2020, HGTV a devenit liderul categoriei în prime time, cu un rating mediu de 0.18 și o cotă de piață de 0.8 pe targetul comercial 18-49 urban, înregistrând și cel mai mare timp de vizionare din această categorie (81 de minute zilnic) și unul dintre cele mai mari de pe piața TV în general.

În ceea ce privește audiența, televiziunea are afinități foarte bune pe diverse targeturi comerciale: urban 18-49 studii și venituri medii și superioare, urban Esomar AB, angajați cu funcții de conducere din mediul urban, femei 18-49 cu studii medii și superioare.

Profilul demografic al stației se împarte după cum urmează: 54% foarte tineri (15-44 ani), 40% studii superioare, 41% Statut social superior Esomar AB, 57% locuiesc în București și orașele mari.

HGTV este disponibil în rețeaua Digi România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.