Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery Communications lanseaza campania Racing Extinction, o miscare globala fara precedent

pentru conservarea speciilor

Discovery Communications a anunțat lansarea celei mai recente campanii sociale la nivel global, o inițiativă amplă derulată în întreaga lume ce are ca obiectiv conservarea speciilor.

Din această campanie face parte documentarul Discovery Channel Racing Extinction ce va avea premiera pe 2 decembrie, de la ora 21.00 (ora României). Programul va putea fi vizionat în 220 de țări din toată lumea, într-un interval de 24 de ore, începând din Noua Zeelandă și încheind cu Statele Unite.

Realizată în parteneriat cu Vulcan Production, compania lui Paul G. Allen, co-producător executiv al documentarului, și Oceanic Preservation Society, campania globală Racing Extinction presupune conținut nou, o platformă digitală dedicată şi o serie de materiale educaţionale, încurajând telespectatorii să facă ”1 lucru” pentru a salva planeta.

De asemenea, iniţiativa include un parteneriat și o campanie media derulată împreună cu U.S. Wildlife Trafficking Alliance (USWTA.ORG), pentru a susține supraviețuirea speciilor. Campania include o serie de șase experiențe originale, disponibile pe DISCOVERY VR, aplicația de realitate virtuală a companiei, care prezintă specii în pericol de dispariție și informează publicul cu privire la eforturile de protejare și conservare a acestora.

“Discovery Communications este o companie cu obiective foarte clare. Explorarea şi salvarea planetei sunt prioritare pentru noi. Difuzarea documentarului Racing Extinction ne ajută să continuăm această tradiţie, insuflându-le telespectatorilor dorinţa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Salvarea planetei face parte din ADN-ul nostru şi, de vreme ce jumătate dintre speciile lumii sunt pe cale de dispariţie, credem că este responsabilitatea noastră să răspândim mesajul acestei campanii şi să trecem la fapte. Începem cu “1 lucru” şi sperăm ca telespectatorii noştri să urmeze exemplul,” a spus David Zaslav, Preşedinte şi CEO Discovery Communications.

#StartWith1Thing: împreună putem transforma planeta într-un loc mai bun
Racing Extinction va fi catalizatorul unei campanii mai ample, care se va derula sub hashtagul #StartWith1Thing – apelul Discovery la acțiune, pentru a crea o mișcare globală pornind de la acest eveniment de televiziune.

#StartWith1Thing are menirea de a uni oamenii propunându-le să schimbe lucruri mărunte, care cumulate pot produce schimbări majore în vederea salvării speciilor în pericol de dispariție, pentru mediul înconjurător și pentru omenire. Discovery va promova premiera globală a documentarului şi conţinutul pe platformele adiționale, prin intermediul rețelelor de socializare și elementele digitale și de realitate virtuală, pentru ca alături de partenerii săi să incite curiozitatea publicului și dorinţa de a acţiona într-una din cele patru direcţii ale campaniei, precum: lupta contra traficului cu specii sălbatice sau reducerea emisiilor de carbon prin folosirea energiei regenerabile şi a mijloacelor de transport ecologice.

În plus, campania va scoate în evidenţă acțiuni individuale, pentru a demonstra impactul pe care îl pot avea oamenii când se unesc, într-o comunitate globală. Consumatorii sunt încurajați să-și găsească inspirația pentru acel “1 lucru” pe care îl vor face, vizitând secțiunea “#StartWith1Thing” pe www.racingextinction.com. Fiecare poate alege din mai multe opțiuni acel ”1 lucru” pe care să-l facă în fiecare zi, săptămână sau lună, urmărindu-și progresul alături de întreaga lume prin intermediul rețelelor de socializare. În România, oricine este interesat poate afla de pe site-ul Discovery.ro ce poate schimba în viaţa sa, lucruri mici care la nivel macro pot ajuta la prevenirea extincţiei unor specii, contribuind astfel la salvarea planetei.

Promo-ul documentarului poate fi vizualizat aici:

Experiențe fascinante de realitate virtuală dezvăluie care sunt speciile în pericol de dispariție

Discovery VR, produsul de realitate virtuală al companiei, va iniția șase experiențe originale, axate pe câteva dintre cele mai maiestuoase animale din lume, printre care: specii de elefanți vulnerabile sau aflate în pericol de dispariție, rinoceri, lei, rechini-balenă, pisici-de-mare și girafe. Acest conținut cu elemente de realitate virtuală va fi prezentat în cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice, care va avea loc la Paris, în perioada 30 noiembrie – 11 decembrie 2015.

Discovery VR include și experiențe originale în format de scurt-metraj, cu subiecte și conținut din portofoliul Discovery Communications. Noile experiențe referitoare la speciile în pericol de dispariție sunt disponibile pentru iOS și Android, dar și accesând DiscoveryVR.com. Publicul poate să se bucure de conținut suplimentar VR de la Discovery și pe canalele YouTube ale companiei sau pe Facebook.

O lecție pentru elevi: cum pot schimba lucrurile

Campania va fi amplificată și prin intermediul diviziei Discovery Education, cel mai important furnizor de conținut digital și resurse de dezvoltare profesională pentru învățământul public, de la nivel preșcolar până la clasa a 12-a.

În plus, elevii și profesorii din întreaga lume pot accesa o serie de materiale didactice disponibile pe platforma DiscoveryEducation.com/HYPERLINK "//www.discoveryeducation.com/RacingExtinction"RacingExtinction pentru a afla mai multe despre eforturile de a produce o schimbare în abordarea acestor probleme importante.

Despre Racing Extinction

Semnat de regizorul premiat cu Oscar® Louie Psihoyos, documentarul Racing Extinction urmărește problemele dificile cu care se confruntă speciile cele mai periclitate de pe Pământ. În următorii 100 de ani, lumea riscă să piardă 50% dintre speciile actuale. În ultimii 100 de ani, 90% din populația de gheparzi și 97% din populația de tigri a lumii au dispărut. În deceniile următoare, ţestoasele marine, leoparzii, rinocerii și urangutanii sunt doar câteva dintre speciile aflate în pericol de dispariție. Psihoyos a adunat o echipă de artiști și activiști într-o operațiune sub acoperire, propunându-și să aducă în prim-plan lumea ascunsă a speciilor în pericol de dispariție și lupta pentru protejarea lor și împotriva unei extincții în masă. Cutreierând planeta pentru a se infiltra pe cele mai pericolase piețe negre și folosind tehnologii performante pentru a studia legătura dintre emisiile de carbon și extincția speciilor, Racing Extinction dezvăluie în premieră absolută imagini uluitoare, care vor schimba cu adevărat modul în care vedem lumea.

Bucuresti, 27.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.