Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery Communications anunta finalizarea preluarii pachetului

majoritar al Eurosport International

· Preluarea pachetului majoritar al Eurosport consolidează poziția companiei Discovery ca lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată, prin extinderea în domeniul programelor sportive
· Experiența în managementul performanței la nivel operațional, expertiza la nivel local și platformele globale ale Discovery vor asigura dezvoltarea canalelor și a operațiunilor Eurosport
· Partenerii de distributie si de publicitate și telespectatorii din Europa și Asia vor beneficia de creșterea rețelei de distribuție și a investițiilor în conținut TV “must-have”

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) anunță finalizarea preluării pachetului majoritar de acțiuni al Eurosport International, cel mai mare grup media de sport din Europa. Discovery și-a mărit participația în cadrul Eurosport de la 20% la 51%, devenind astfel acționar majoritar, ca parte a unui parteneriat strategic cu TF1 Group, care a început în decembrie 2012.

Discovery a fost una dintre primele companii media din SUA care a început în 1989 distribuirea canalelor sale de televiziune în Europa, investind timp de 25 de ani în dezvoltare rețelei la nivel internațional. Adăugând în portofoliu cele șase noi televiziuni (Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific și Eurosportnews), Discovery Communications operează în prezent peste 210 canale, ajungând în total la 2,7 miliarde de abonați la nivel mondial.

„Astăzi este o zi extraordinară pentru Discovery Communications, ca lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată. Preluarea Eurosport va contribui în mod strategic la creșterea cotei noastre de piață, consolidând relațiile cu clienții de publicitate și cu partenerii de distribuție și oferind conținut “must-have” telespectatorilor din întreaga lume. Combinând programele Eurosport atât de apreciate, puterea brandului Discovery la nivel mondial și expertiza la nivel local, vom continua să fructificăm potențialul pieței de televiziune cu plată la nivel internațional, generând profit pe termen lung pentru acționarii noștri", a declarat David Zaslav, Președinte și CEO Discovery Communications.

Discovery Communications a anunțat că intenționează să ia decizii strategice pe termen lung și să facă investiții specifice pentru a consolida și extinde oferta de programe și servicii Eurosport, maximizând astfel audiența și acoperirea Eurosport. Ca parte a acestui efort, Discovery va colabora cu managementul și angajații Eurosport în vederea dezvoltării unui plan de afaceri pe termen lung, care să optimizeze canalele Eurosport, care acum fac parte din rețeaua globală de canale Discovery.

„Împreună, Discovery și Eurosport sunt, fără îndoială, mai puternice. Discovery a construit cea mai de succes afacere internațională de televiziune cu plată si suntem încântați să folosim această experiență pentru a consolida în continuare programele și platformele Eurosport. Dorim să mulțumim TF1 Group pentru felul în care au condus Eurosport International și pentru că ne-au oferit ocazia de a extinde parteneriatul nostru", a declarat Jean-Briac Perrette, Președinte Discovery Networks International.

„Eurosport este pregatit pentru o nouă etapă de dezvoltare, iar Discovery reprezintă partenerul ideal pentru a transforma această viziune în realitate. Discovery are un istoric solid în investiții strategice pe termen lung, din care vor avea de câștigat atât clienții de publicitate și partenerii de distribuție, cât și publicul din întreaga lume", a declarat Nonce Paolini, Președinte și CEO TF1.

Prețul final pentru Eurosport International a fost determinat având la bază o evaluare a Grupului Eurosport de 902 milioane de Euro (aprox. 1,2 miliarde USD), rezultată din evaluarea inițială, care a fost ajustată pentru a reflecta preluarea controlului asupra companiei. Din această evaluare a grupului a fost dedusă valoarea Eurosport France (85 milioane de euro, aproximativ 115 milioane USD). TF1 estimează că își va păstra pachetul de 80% din acțiunile Eurosport France, cel puțin până la data de 1 ianuarie 2015. De asemenea, încheierea acestei tranzacții nu influențează celelalte două elemente ale contractului inițial, referitoare la faptul că Discovery a dobândit 20% din acțiunile televiziunilor TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV și Stylía, respectiv la acordul de producție cu TF1 Group.

TF1 își va menține capacitatea de a formula propria opțiune de vânzare în privința pachetului de acțiuni rămas, adică 49% din Eurosport International, ceea ce ar putea crește pachetul deținut de Discovery la 100%.

Silver Spring, Md. şi Paris / Bucuresti, 02.06.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.