Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Din luna noiembrie, TANANANA in portofoliul regiei de media Cable Direct

Regia de media Cable Direct şi-a diversificat portofoliul prin semnarea unui contract de reprezentare pentru vânzarea si gestionarea spaţiului publicitar al TANĂNANA.

Aceastã relaţie de parteneriat are rolul de a oferi soluţii creative de expunere pentru obiectivele indrãzneţe de comunicare ale brandurilor clienţilor.

Publicul atins cuprinde tineri activi profesional, cu vârsta cuprinsă între 25 si 39 de ani, educaţi si cu venituri mari, cei care se simt liberi să gândească şi să simtă TANĂNANA.

TANĂNANA a definit incepând cu aprilie o nouă stare de spirit, şi se transmite în FM în Bucureşti pe 92,7 şi în Timişoara pe 89,7.

Grila de programe este şi ea în spiritul TANĂNANA. Cu focus intenţionat şi calibrat pe programul zilnic al ascultătorului, cu info-tainment clar si entertainment variat, livrate în Patinal de Vlad Craioveanu si Ciprian Muntele, în Exit Room de Bogdan Serban. Doru Oprisan, Călin Gheorghe, Emilian Franculescu, Alexandra Dudu, Dan Chiper şi Cristian Mărgărit vin să completeaze atmosfera cu informaţii fresh, dinamică şi entuziasm sincer.

Despre TANĂNANA

TANĂNANA este un proiect editorial modern ce raspunde în moduri surprinzătoare şi locuri neaşteptate nevoii de cunoaştere a omului urban . Este definit ca un mood shifter de tip roller coaster, care scoate ascultătorul din plictiseală la orice vizită pe frecvenţă. Este începutul unui canal complex de entertainment alternativ ca muzică şi stare.

Despre Cable Direct

Cable Direct, a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără posturile de televiziune: AXN, AXN BLACK, AXN WHITE, HISTORY, CARTOON NETWORK, BOOMERANG, TNT si UTV.

Bucuresti, 17.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.