Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Din cate miscari pui un elefant sa alerge

într-o cursă de ogari?

„Din o mie şi una de click-uri! Cel puţin.” Mihai Popa, Art Director, Lowe.

Lowe a creat campania de imagine pentru TNT România, lider pe piaţa serviciilor de curierat rapid.

Derulată în perioada aprilie – mai, campania TNT spune că „Pare imposibil să fii cel mai mare şi cel mai rapid în acelaşi timp.” Ei bine, nu este.

Campania se adresează persoanelor din mediul de afaceri, principalele beneficiare ale serviciilor de curierat, care, pentru a face faţă solicitărilor propriilor clienţi şi celor ale concurenţei, au nevoie de performanţele unui serviciu premium. Obiectivele campaniei realizate de Lowe pentru TNT au fost de a comunica poziţia de lider real al pieţei şi de a poziţiona brandul TNT în mintea consumatorilor ca o companie de încredere, ce oferă deopotriva servicii naţionale şi internaţionale.

„Liderul face posibil ceea ce pare imposibil. Vrem să se ştie ca TNT este numărul 1 pe piaţa românească de curierat. Şi că orice este posibil, cu TNT. ”, Oana Radu, Account Manager Lowe.

„Este bine să comunici că eşti lider, este greu să o faci fără să pari arogant. Simbolurile din regnul celor care nu cuvântă articulat, dar ale caror calităţi sunt recunoscute fără probleme, par mult mai potrivite pentru a „îndulci” tonul. Aşa s-a ajuns la elefant şi la ogari. Iar rezultatul este un fel de „The Big, the Fast and the Leader”, un film întreg într-o singură imagine. Deci se poate păstra mesajul strategic fără să-l exprimi rece şi excesiv de tehnic. Pe trompa mea!”, Semida Duriga, Copywriter, Lowe.

„Vorbim despre lucrurile pe care le cunoaştem cel mai bine: despre spiritul de competiţie şi despre lupta cu limitele. Fireşte, învingătorul are argumente forte şi …calcă apăsat şi cu paşi mari. În plus, mai are susţinerea unei echipe de profesionişti în interiorul companiei şi a unui partener de excepţie în Lowe & Partners”, Dumitru Ionescu, Country Sales & Marketing Manager, TNT România.

Echipa care a creat campania TNT este formată din
·    Dumitru Ionescu (Country Marketing & Sales Director), Mirela Nemţanu (Marketing Coordinator), Monica Aniţa (Marketing Specialist) şi Camelia Ionescu (Marketing Assistant) din partea TNT România;
·    Semida Duriga (Copy), Mihai Popa (Art), Mihai Coliban (Creative Director), Irina Stănciulescu (AV Producer), Adrian Docea (Strategy), Oana Radu (Client Service) din partea Lowe România.
·    Producţie: Carioca.

Bucuresti, 2.06.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.