Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Din 2008, marile idei platesc cu dobanda

Biroul Cannes Lions

“Marile idei platesc cu dobanda” este sloganul Scolii Alternative de Gandire Creativa, din 2008. El traduce pozitionarea noii platforme educationale, care subantinde toate disciplinele comunicarii, abordate din perspectiva creativitatii eficiente. Dincolo de vizual, care a fost in ultimii trei ani in miezul studiilor si competitiilor de la Gradinita, in cel de-al patrulea an se adauga pe lista temelor urmatoarele materii:  branding, cyber, design, media, pr si strategie. In urma unor parteneriate de elita, semnate cu oameni alesi si cu companiile lor, am dezvoltat Catedre Alternative de Gandire Creativa in CYBER, DESIGN, MEDIA, PR si VIZUAL.

“Scoala Alternativa de Gandire Creativa s-a dezvoltat spectaculos – participanti de calitate, tutori valorosi, mai multe sectiuni, mai multe prezente la Cannes, mai multe competitii internationale.  Pentru multi, Scoala ramane o supriza si un mister. In realitate, e un proiect imaginat inca din 2000, cand am lucrat la dezvoltarea primei catedre de comunicare a unei facultati romanesti. La adevaratii lui parametri, proiectul a inceput sa se materializeze abia din 2005, odata cu lansarea Gradinitei si se consolideaza in fiecare an mai mult. Le multumesc tuturor celor care au crezut, ca si mine, in importanta educatiei in industrie si au sustinut Scoala din momentul in care era doar un desen pe hartie. Astazi, este o platforma multidisciplinara, dedicata culturii ideii si beneficiilor sale, ” a declarat Teodora Migdalovici, fondatorul initiativei educationale.

Scoala se adreseaza celor pasionati de evolutia in domeniul comunicarii si ofera celor selectati oportunitati dintre cele mai tentante: specializarea in discipline diverse ale comunicarii printr-un mecanism modern, de invatare si exercitiu sub indrumarea unor practicieni valorosi; evolutie prin competitie; lucru in echipe. Cei mai buni dintre participanti ajung la specializarile Cannes Lions si dintre ei, doua echipe intra in concursul international anual, dedicat tinerilor. (Este vorba despre Young Creatives Print si Young Creatives Cyber).

Procesul de preselectie al Scolii are loc pina la 18 februarie 2008, cand, din cateva sute de aplicanti, vor fi alesi cei care vor intra in cursa pentru Cannes.

In 2007, sponsorii Scolii Alternative de Gandire Creativa au fost Tempo, Coca-Cola, Orange Concept Store si Nord Vison – broker in productie. Datorita lor si unui numar insemnat de tutori generosi, 18 tineri au fost pregatiti, selectati si trimisi la festivalul care rasplateste si valideaza cultura ideii. 

 Despre biroul Cannes Lions in Romania

 Dedicat elitelor prin structura si vocatie, Biroul Cannes Lions în România  promoveaza performantele si cultura publicitara autentica. Prin programele pentru seniori, incurajeaza asimilarea locala a tendintelor generoase în comunicarea la nivel global.

 Prin Scoala Alternativa de Gandire Creativa, Biroul Cannes Lions descopera, încurajeaza, recunoaste si  cultiva talentul de comunicator. Cu suportul unor sponsori  vizionari, scoala ofera tinerilor romani oportunitatea de a se exprima si de a  performa la nivel international, in contextul unor competitii pretuite la scara globala.

In ultimii 3 ani, Biroul Cannes Lions in Romania a recomandat un numar de 6 potentiali jurati la festivaluri internationale (Eurobest 2006, 2007, Dubai Lynx 2008), promovand astfel seniori valorosi ai comunitatii locale in contexte internationale. A sprijinit specializarea unui numar de cateva sute de tineri, dintre care cei mai buni 25 au participat la ultimele 3 editii ale festivalului.

180 de delegati romani au participat la Cannes-ul ultimilor 3 ani, aducand inapoi acasa o infuzie de inspiratie si gustul de a performa la alte standarde. Din 2005, aproape 40 de tutori romani si straini au sprijinit eforturile educative ale scolii.
Proiectul Scolii Alternative de Gandire Creativa este recomandat de biroul lodonez al Cannes Lions  si premiat cu Global SuperAchiever Award de catre Indira Group of Institutes.

Bucuresti, 11.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.