Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DigitalReport.ro – Prima initiativa de continut digital a grupului Leo Burnett

Grupul Leo Burnett lanseaza primul site propriu cu articole de comunicare digitala dedicat promovarii, explicarii si exemplificarii noutatilor din mediul interactiv, intr-un mod interesant si relevant pentru intreaga comunitate de business si marketing. Initiativa se intituleaza Digital Report (www.digitalreport.ro) si este un efort colectiv al celor 17 editori din toate companiile si departamentele din grupul Leo Burnett. 

“Digital Report este solutia pe care am gasit-o impreuna cu colegii din grupul Leo Burnet Romania la o realitate de care ne-am tot lovit: in ultimul timp, suntem bombardati zilnic cu zeci de articole despre comunicare digitala, aplicatii web, marketing mobil, social media, noi tehnologii, etc. Din pacate, toata aceasta informatie vine catre noi nestructurata, iar informatiile relevante pentru industria noastra erau adeseori pierdute printre zecile de articole tehnice sau putin relevante.”, declara Stefan Iordache – COO Leo Burnett Group.

Digital Report isi propune sa fie principala sursa de informare pentru toate domeniile legate de comunicare si tehnologii digitale, de la noutati sau trenduri si pana la reactii, interviuri sau update-uri. Totodata, Digital Report va fi un loc axat pe comunicare in care utilizatorii pot gasi ultimele noutati legate de campanii si evenimente derulate pe plan intern sau international, care sunt cu adevarat relevante in contextul comunicarii digitale si tehnologiilor din domeniu.

Principalul atu al Digital Report consta in faptul ca fiecare informatie prezentata va fi filtrata, sumarizata si interpretata de specialisti din grupul Leo Burnett, astfel ca fiecare articol va contribui la o mai buna folosire a mediului digital, cat mai aproape de potentialul sau maxim. In plus, informatiile sunt puse la dispozitia publicului in mod gratuit, iar in functie de canalul de comunicare preferat de fiecare dintre utilizatori, articolele Digital Report pot fi primite pe e-mail, Twitter sau Facebook.

Stilul editorial al Digital Report a fost creat special pentru ca cititorul sa poata decide usor daca il intereseaza sau nu un anumit subiect, sa vada cu usurinta referintele sau sa se uite la exemple; de asemenea, pe Digital Report nu se vor gasi articole preluate integral de pe alte site-uri, ci mai degraba fiecare articol va prezenta o opinie in legatura cu subiectul respectivului articol. Astfel, site-ul contine articole scurte, clare, care descriu pe scurt contentul/case-ul atasat, imagini reprezentative ca thumbnail, insertii video sau imagini in cadrul articolului.

“Nu mai este niciun secret faptul ca focusul grupului Leo Burnett este indreptat catre comunicarea digitala. In momentul de fata, din cele 9 companii din grup, 3 sunt dedicate acestui mediu, iar ca pondere a profitului, in 2010 ne asteptam sa depasim 15% din total grup numai din acest domeniu. Ne-am propus ca si aceasta intitiativa frumoasa sa ne ajute in obiectivul nostru strategic de a pozitiona grupul Leo Burnett ca specialistul numarul 1 din Romania in comunicarea digitala”, conchide Stefan Iordache.

Bucuresti, 06.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.