Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digital SuperHeroes: o noua serie de evenimente dedicate oamenilor de comunicare digitala

IQads organizeaza pe 7 martie, in Club Spice, incepand cu ora 19.30, un nou eveniment pentru oamenii de comunicare, clienti si agentii – Digital SuperHeroes. Acesta este realizat cu sprijinul TradeAds, este dedicat industriei digitale si trateaza cele mai importante subiecte de discutie ale momentului – campanii de referinta, dezvoltarea solutiilor tehnologice si a solutiilor de comunicare, deontologie profesionala, bune practici si exemple care revolutioneaza domeniul.

Prima editie a evenimentului va aduce in fata publicului interesat de domeniu doua teme de interes in acest  moment – aplicatii de Facebook de Valetine’s Day si Dragobete si masurarea eficientei campaniilor online.

Panelul despre aplicatiile de Facebook lansate in luna februarie pentru publicul din Romania va dezbate campaniile realizate de Heineken (Serenade), Vodafone (Love Mixer), Bitdefender (Relationship scanner) si Skittles (Romance the rainbow). Pentru a discuta despre aplicatii si despre modul in care au fost implementate, despre campaniile de promovare, precum si despre rezultatele inregistrate vor veni Bogdan Bayer (Brand Manager Global Brands Heineken) si Mihai Raducanu (Managing Partner Webtailor), Mirela Stefanescu (Online Campaign Manager, Vodafone) si Cristina Tudor (Project Manager, Kondiment), Alex Constantinescu (Romania& Moldova Social Media Manager Bitdefender) si Ionut Oprea (Manager StandOut) si Cristian Pantazi (Managing Director Kaleidoscope) pentru aplicatia Skittles.

Cel de-al doilea panel al serii aduce in discutie o tema mult dezbatuta in industria locala de online – masurarea eficientei campaniilor online, pornind de la modalitati si instrumente de masurare a eficientei unei campanii, dincolo de indicatori precum CTR si atingand subiecte precum targetare, imbunatatirea creatiei materialelor, vizibilitatea bannerelor in campanii, instrumente de masurare a vCPM (viewable CPM) si de corectare a coeficientului rezultat. Despre aceste subiecte vor discuta Adina Vasilescu (Publisher, Sanoma Hearst Romania), Dragos Stanca (Managing Partner, Q2M), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks) si Valentin Oeru (Director executiv, TradeAds).

De asemenea, in cadrul evenimentului va fi prezentata o cercetare realizata de TradeAds pe site-urile din .ro, pentru a calcula vizibilitatea unei campanii livrate intr-o anumita perioada, dar si pentru a indica diferentele care survin in momentul in care livrarea campaniei display este corelata cu indicatori care ajuta la cresterea vizibilitatii.

Digital SuperHeroes va fi moderat de Alin Zainescu, Business Development Manager pentru TradeAds si Marin Preda, Sales Manager pentru Blue Idea. Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa rezervari@IQads.ro

Digital SuperHeroes este un eveniment IQads realizat cu sprijinul TradeAds. Partenerii evenimentului sunt SMARK, Q2M, 360revolution.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Bucuresti, 29.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.