Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digital Star Marketing a fost desemnata agentia anului la Internetics

Digital Star Marketing a fost desemnată „Agenția Anului” în cadrul celei de-a XIV-a ediții a competiției Internetics, care și-a anunțat laureații în cadrul unei gale festive desfășurate miercuri seară, la Halele Carol.

“Mă bucur că proiectele cu care cu care am câștigat «Agenția Anului» au adus rezultate de business măsurabile pentru clienții noștri. Vreau să le mulțumim pentru că au crezut în noi și în ideile noastre! Le mulțumesc colegilor din echipa Digital Star care au încercat în fiecare zi să facă proiecte mai bune, să învețe lucruri noi, să depună extra-efort și să iasă constant din zona de confort. Lor li se datorează succesul de la Internetics. De asemenea, vreau să le să mulțumesc organizatorilor acestei competiții pentru efortul lor constant de a susține și promova performanțele în comunicarea online din România” a declarat, Laurențiu Dumitrescu, Managing Director al Digital Star Marketing.

Agenția a câștigat “Competiția Like-urilor” organizată în cadrul acestei ediții și a obținut 5 trofee, 2 dintre care au fost câștigate la una dintre cele mai disputate categorii ale competiției “Digital component of an integrated campaign”.

Lucrările Digital Star Marketing au fost premiate la următoarele categorii:
· categoria CULTURE, secțiunea Online Branded Content, a fost câștigată cu campania „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”
· categoria COMMUNITIES, secțiunea Brand Associated Communities, a fost câștigată cu campania „The Indygen Vlog Show”, realizată pentru Indygen
· secțiunea SOCIAL MEDIA – Social Media Apps a fost câștigată cu campania „The Billa Social Catalogue”
· categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign, secțiunea Durables a fost câștigată cu „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”
· categoria, INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign, secțiunea Others, a fost câștigat cu campania „The Billa Social Catalogue”.

La competiția Internetics din acest an au fost înscrise peste 169 de lucrări, care au fost jurizate de 26 de specialiști în marketing online. Juriul a fost prezidat de Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup, unul dintre cei mai apreciați profesioniști la nivel internațional.

În 2014 Digital Star a fost, de asemenea, cea mai premiată agenție de la IAB Mixx Awards.

Tot anul acesta Digital Star a fost premiată și la Effie Awards pentru campania „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”.

Bucuresti, 14.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.