Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digital Marketing Forum pune accent in 2011 pe optimizarea campaniilor online, provocarile marketing

digital si integrarea platformelor de social media

În acest an, Evensys continuă seria de evenimente adresate comunităţii de business cu Digital Marketing Forum, singurul eveniment dedicat exclusiv promovării în mediul online. Forumul are loc în perioada 22-23 februarie, la Hotel Crowne Plaza din Bucureşti şi este susţinut de OgilvyOne, MEC:Interaction, Thinkdigital, alături de IAA ca asociaţie parteneră şi o parte dintre cei mai activi parteneri media din România.

Aflat la cea de-a V-a ediţie, Digital Marketing Forum propune participanţilor cea mai consistentă şi complexă ediţie de până acum, constând în două zile de conferinţe, seminarii şi întâlniri specializate. Discuţiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei şi instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Cea de-a doua zi (23 februarie) este dedicată complet workshop-urilor în care vor fi prezentate atât elementele şi strategiile de bază ce pot fi folosite în marketingul online, cât şi analize mai avansate despre gestionarea corectă a platformelor web 2.0.

Pentru a completa informaţiile oferite în cadrul evenimentului, Digital Marketing Forum lansează rezultatele a două studii: Primul studiu, “Leading Brands by Romanian Internet Users”, realizat de Gemius Research şi aflat deja la cea de-a IV-ediţie, dezvăluie noi informaţii cu privire la cele mai importante branduri active în mediul online din România. Studiul conţine totodată şi clasamente ale brandurilor internaţionale şi româneşti, din diverse domenii de activitate.

Al doilea studiu, “Digital Diary of Romanian Internet User” este un studiu cantitativ, realizat de către Daedalus Millward Brown în rândul utilizatorilor de internet din România, despre consumul de media al acestora. Cercetarea surprinde activităţile pe care utilizatorii de internet le realizează în mediul digital, utilizarea noilor tehnologii şi profilul consumatorilor din acest mediu.

De asemenea, în cadrul Digital Marketing Forum va avea loc lansarea celei de-a doua ediţii a Digital Marketing Report, o importantă sursă de informaţie sintetizată şi utilă profesioniştilor din segmentele online, comunicare, PR, marketing etc.

Bucuresti, 20.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.