Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DIGITAL FRAME, singurul suport publicitar indoor ce masoara audienta

Agentia de indoor advertising SPM Indoor Division detine singurul suport de publicitate indoor de pe piata romaneasca ce masoara instant audienta.

Lansat in aprilie 2008, Digital Frame-ul, cel mai modern suport publicitar de pe piata de indoor advertising, poate acum sa evalueze audienta, contorizand traficul din zona in care este amplasat. Digital Frame-ul este dotat cu un sistem de numarare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana din imediata lui vecinatate. Persoanele monitorizate de acest senzor de miscare sunt automat inregistrate de sistemul de numarare incorporat in suportul digital frame-ului.

Astfel, pe langa toate avantajele oferite de acest suport publicitar (rezolutie perfect adaptata mediului indoor, amplasare in zone cu trafic intens, costuri de productie si decorare inexistente) Digital Frame-ul ofera acum un instrument real si rapid de evaluare a audientei.

„Incepand de azi clientii nostri nu vor mai avea nevoie de studii de cercetare care presupun costuri ridicate pentru a putea evalua impactul publicitatii indoor asupra consumatorului final. SPM Indoor Division, cu ajutorul Digital Frame-ului – cel mai performant produs de indoor advertising de pe piata – le pune la dispozitie o metoda simpla si economica de masurare a audientei. Piata de publicitate indoor avea nevoie de un sistem adecvat de masurare a audientei iar noi am gasit solutia”, a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.

Piata publicitatii indoor este in continua evolutie, estimandu-se pentru finele anului 2008 o crestere de 50%. Tot mai multe companii inteleg impactul semnificativ al publicitatii indoor asupra consumatorului final, data fiind pozitionarea acesteia la capatului mixului media, înainte de a se ajunge la raft si de a se lua decizia de cumparare. Tinand cont de aceste lucruri, cerintele advertiserilor de a avea o imagine de ansamblu asupra numarului de persoane ce vizualizeaza reclama lor sunt mai mult decat indreptatite. SPM Indoor Division a identificat metoda si a pus-o deja in practica in 11 din cele 18 locatii disponibile, oferind o solutie corecta si rapida.

Bucuresti, 23.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.