Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Digenzym îndeamnă românii să păstreze doar bucuria din mâncare, în noua campanie semnată de Labormed şi Nurun România

kv-digenzym

Noua campanie “Păstrează doar bucuria din mâncare”, lansată de Labormed şi Nurun România, prezintă avantajele suplimentului alimentar, Digenzym. Campania porneşte de la relaţia emoţională a românilor cu mâncarea. Spre deosebire de alte culturi în care mâncarea este menită să aducă, în primul rând, un aport de energie, la români aceasta înseamnă mult mai mult: mâncarea aduce bucurie, reduce anxietatea şi tensiunile din viaţa de zi cu zi. De multe ori însă, acest univers gastronomic variat, vesel, dar în acelaşi timp greoi are consecinţe mai puţin plăcute.

Noua campanie are scopul de a poziţiona brandul Digenzym pe o treaptă diferită faţă de medicamentele digestive consacrate, printr-o comunicare creativă nouă, mai putin clişeistică.


Într-o notă lejeră şi cu doză necesară de umor cât să aducă mărcii memorabilitate, Labormed şi Nurun propun, astfel, o abordare „uşor de digerat” targetului omogen al produsului. Pe scurt, animalul consumat la masă devine însoţitorul jenant, absurd şi neaşteptat în situaţiile de viaţă ale consumatorului.

Spoturile, deja prezente pe principalele canale TV, pot fi urmărite aici:

Campania se va desfăşura şi pe timpul verii, prin activări în cadrul festivalurilor culinare, alături de alte activări online.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.