Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Diageo si OgilvyAction au dezvoltat in Romania

campania J&B ”Start a Party!”

Diageo si OgilvyAction au demarat in luna noiembrie campania J&B ”Start a Party!”, care a culminat cu un eveniment de amploare, desfasurat la sala Omnia din capitala. Lansata la nivel mondial in peste 20 de tari, campania J&B are ca semn distinctiv uriasul glob disco, care indeamna fiecare consumator sa priveasca viata in mod pozitiv. In Romania, campania a inceput prin plasarea unor globuri uriase de petrecere in mall si prin organizarea unor evenimente inedite sustinute prin publicitate in presa scrisa, comunicare on-line, promotii in cluburi si baruri, comunicare la punctele de vanzare si activitati de PR.

Conceptul campaniei J&B ”Start a party!” are la baza ideea ca o petrecere poate incepe oriunde, oricand si oricum. Toata lumea poate organiza o petrecere, iar campania J&B ajuta consumatorii in identificarea potentialului de party, in orice situatie. Conceptul Start a Party se refera mai degraba la o stare de spirit decat la o locatie anume sau eveniment in sine si are la baza un mix reusit de muzica, locatie suprinzatoare si invitati dornici de a se distra. Tocmai de aceea, petrecerea J&B de la sala Omnia a surprins prin neconventionalul si imprevizibilul locatiei – o sala folosita pan acum cativa ani pentru sedintele Senatului, prin instalatiile video, trupele si dj-ii care promoveaza un stil muzical aflat iin avangarda genurilor pe care le reprezinta. Un alt moment inedit l-a reprezentat evolutia trupei de performeri Freaks, care au surprins publicul prin costumele acestora, adevarate opere de arta.

”In Romania, am incercat, pastrand guideline-urile platformei internationale sa realizam o campanie care sa pozitioneze J&B ca The No 1 Party Whisky. Acesta fiind obiectivul, am construit toata campania in jurul unui eveniment care s-a dorit a fi daca nu neaparat cel mai mare, cat cel mai reusit si mai surprinzator a Ne-am dorit ca oamenii sa vina la eveniment fara sa stie ce se va intampla acolo, lasandu-i doar sa-si imagineze ce i-ar putea astepta sau ce si-ar fi dorit ei sa se intample. Acesta a fost unul din principalele noastre obiective: sa-i facem pe oameni sa inteleaga ca a te simti bine la o petrecere depinde numai de ei, nu de numele celor care performeaza acolo” spune Mircea Sebe Group Account Director OgilvyAction.

”Ne-am dorit sa marcam campania ”Start a party” in Romania printr-un eveniment de amploare, in spiritul J&B. Am intentionat sa ne adresam in principal consumatorilor care cunosc si indragesc marca J&B, dar si potentialilor consumatori, care inca nu cunosc filosofia brand-ului nostru. Petrecerea poate sa inceapa oriunde si oricand, atat timp cat este facuta in mod responsabil, pentru ca secretul consta in pastrarea echilibrului” declara Roxana Cretan Brand Manager J&B.

Noua campanie J&B urmareste sa responsabilizeze consumatorii, aratandu-le ca nu au nevoie decat de ei insisi si de starea potrivits pentru a se distra. Mesajul de responsabilitate este de fapt elementul cheie al campaniei, fiind integrat in toate mijloacele de promovare. Intr-un mod creativ, acest mesaj de responsabilitate este transmis prin ”Mirrorball man”, care ii sfatuieste cu umor pe consumatorii de alcool sa nu sofeze si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa in siguranta.

Echipa Diageo care a ajutat la dezvoltarea campaniei in Romania este formata din Roxana Cretan, Brand Manager si Bogdan Danceanu, On Trade Coordinator.
Din partea Ogilvy, de comunicarea si implementarea campaniei s-au ocupat Mircea Sebe – Group Account Director OgilvyAction, Laura Sinca – Account Manager OgilvyAction, Sorina Badoi – Account Executive Ogilvy Action si Alexandra Tecusanu – Account Manager OgilvyAction. Partea de creatie a fost asigurata de Ruxandra Petrescu – Group Creative Director, Diana Butas – Senior Art Director OgilvyAction, Viorela Turcu – Copywriter OgilvyAction, Ruxandra Matache – Art Director OgilvyAction, Andrei Dinu – Web Designer Ogilvy Group, Vasile Alboiu – Digital Coordinator Ogilvy Group; Alin Sirbu, Cosmin Guta si Razvan Moroianu – DTP Graphic Designers; Lilian Neagu, Production & DTP Director, Alina Novac si George Badea – Production Executives; Carmen Grosu – Field Manager OgilvyAction, Roxana Ciorata, Valentina Capalau, Marian Enache si Marin Balabaneanu – Field Executives OgilvyAction si Claudia Agafitei, Senior Account Manager Ogilvy Public Relations.

Bucuresti, 6.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.