free download 78 travel guides written by experts

DHL sarbatoreste 20 de ani de activitate pe piata de curierat rapid din Romania

· Serviciile inovatoare oferite de companie contribuie la dezvoltarea business-ului la nivel international
· Orientarea către client este factorul cheie care a asigurat poziţia de lider a DHL în industria curieratului

DHL, liderul pieţei mondiale de curierat rapid şi logistică, sărbătoreşte anul acesta 20 de ani de activitate pe piaţa din România. DHL este parte a Deutsce Post DHL şi operează pe două segmente de piaţă – logistică şi curierat rapid. În România, divizia Express este liderul pieţei de curierat rapid, oferindu-le clienţilor expertiză internaţională în domeniul curieratului rapid aerian şi logistic.

“Suntem încântaţi că sărbatorim astăzi două decenii de când DHL a început să opereze pe piaţa din România. În toată această perioadă, DHL a reuşit să îşi creeze o bună imagine, investind în mod constant în oameni, brand şi flotă, oferind servicii de curierat rapid de înaltă performanţă. Pe această cale dorim să le mulţumim tuturor clienţilor noştri pentru că au ales serviciile noastre, precum şi partenerilor şi angajaţilor care au contribuit la succesul nostru. Vom continua să fim proactivi şi să le oferim clienţilor servicii personalizate, de cea mai înaltă calitate”, a declarat Gian Sharp, Managing Director DHL România. Gian Sharp sărbătoreşte, de asemenea anul acesta 20 de ani de când lucrează pentru DHL. Sharp a început în Arabia Saudită, continuându-şi călătoria alături de DHL Sudan şi DHL China, iar pentru ultimii 10 ani a fost Managing Director al DHL România.

DHL a fost prima companie de curierat expres aerian internaţional care a început să opereze încă din anul 1984 în România ca agent, şi tot prima companie care funcţionează sub nume propriu în România, din 1991. De-a lungul anilor a devenit unul dintre principalii jucători pe piaţa de servicii de logistică şi transport express de marfă la nivel naţional.

În 1995 compania deschisese deja 18 birouri DHL în toată ţara, asigurând acoperire naţională de 100% şi devenind ulterior, în 1998 prima companie internaţionala de curierat rapid din România, certificată conform standardului de calitate ISO 9001. Anul 2002 a fost marcat de schimbări: Deutsche Post a devenit acţionar DHL, ajungând să deţină întreg pachetul de acţiuni până la sfârşitul aceluiaşi an, iar acest an a marcat de asemenea, o amplă campanie de rebranding şi transformarea logo-ului DHL la cel care este şi în prezent. Din 2005 şi până în 2009, DHL România a organizat evenimentul caritabil Maratonul DHL, dovedind astfel că este o companie responsabilă social. Succesul brandului DHL pe piaţa locală a fost premiat în fiecare an începând din 2006, fiind recunoscut ca “Business Superbrand” în România, de altfel singura companie de curierat care deţine această prestigioasă distincţie.

În 2008, DHL îşi consolidează poziţia pe piaţă, achiziţionând prima companie privată de curierat domestic înfiinţată în România – Cargus. Achiziţia face parte din strategia DHL de a-şi consolida poziţia de lider pe piaţa de curierat din România.

Investiţiile făcute de către DHL pentru o continuă satisfacere a nevoilor clienţilor nu se opresc. De curând DHL a deschis un terminal aerian la Cluj, care a devenit cel de-al patrulea pentru DHL România. În 2011, DHL România a început un amplu program de investiţii în valoare de 2 milioane de euro pentru dezvoltarea flotei şi creşterea eficienţei operaţionale prin achiziţionarea de vehicule pentru curierat dotate cu rafturi şi uşă interioară.

“20 de ani de DHL în România înseamnă, în cifre, peste 450 de angajaţi, peste 250 de vehicule, 4 terminale cargo în Otopeni, Arad, Cluj şi Oradea, peste 50 de centre de expedieri şi operaţionale şi, nu în ultimul rând, preluarea anuală a peste 2 milioane de expedieri. DHL a devenit ceea ce este astăzi datorită clienţilor şi angajaţilor săi. “Poziţia de lideri ne motivează să menţinem spiritual innovador, spirit care ne-a permis să le oferim clienţilor noştri în toţi aceşti ani servicii de cea mai înaltă calitate. Suntem convinşi că modul de operare proactiv şi inovator vor contribui la consolidarea poziţiei de lider şi în deceniile următoare.”, a concluzionat Gian Sharp.

DHL International Romania

Sediu Central

Calea Floreasca, 169A, cladirea A, Bucuresti

Acoperire

peste 220 de tari si teritorii si 120.000 de destinatii, 100% teritoriul Romaniei

Angajati

peste 450

Vehicule

peste 250

Aeronave

3 (Otopeni, Arad, Cluj)

Terminale cargo

4 (Otopeni, Arad, Cluj, Oradea)

Centre de expedieri si 

peste 50

Operationale

 

Cifra de afaceri

36,1 milioane Euro¹

Expedieri

2 milioane/ an

Data: ianuarie 2011

¹ Cifra de afaceri DHL International Romania 2010

Bucuresti, 07.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *