Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DespreCopii Media Group și BCR Școala de bani, proiect editorial de referință: Educația financiară a copiilor, unul dintre cei mai importanți piloni în care părinții ar trebui să investească timp, tact și răbdare

Școala de bani

DespreCopii Media Group și BCR Școala de bani și-au unit forțele pentru a aduce mai aproape de părinții din România sfaturi și recomandări de specialitate privind importanța educației financiare, atât pentru ei, cât și pentru copii, încă de la o vârstă fragedă. Prin intermediul celor 19 materiale editoriale nișate pe subiecte specifice și al celor două emisiuni online dedicate, peste 1.2 milioane de persoane au interacționat cu conținutul gândit de o echipă complexă, formată din specialiști financiari, psihologi și specialiști în comunicare.

Nu mai este un secret faptul că educația financiară, deși atât de importantă, este un subiect destul de puțin sau deloc abordat cu cei mici. Există diverse reticențe din partea părinților, în special faptul că pentru copii este complicat să înțeleagă concepte financiare atât de specifice precum: valoarea banilor, utilitatea unui card bancar, importanța economiilor sau diferența dintre nevoi și dorințe. Însă, cu tact, răbdare și o prezentare cât mai simplă și atractivă, în context de joc la vârste mici, aceste informații pot fi asimilate și chiar deveni interesante pentru copii.

Școala de bani

EDITORIAL: Educația financiară a copiilor, un pilon important în formarea unui viitor adult responsabil

Ideea proiectului a pornit, așadar, de la o nevoie, identificată și de echipa BCR în momentul lansării proiectului Școala de bani – aceea de a face educația financiară mai accesibilă și mai ușor de înțeles și de aplicat – prin intermediul unor sfaturi și acțiuni concrete care pot fi puse în practică în viața de zi cu zi, în diverse contexte – atunci când avem nevoie de o mașină nouă pentru că familia se extinde, atunci când planificăm următoarea vacanță, atunci când ne dorim să conturăm un plan de economii sau atunci când vrem să facem o investiție inteligentă pentru viitorul copiilor noștri. Cum începem, cum să reușim să ne ținem de plan și când știm că ne-am atins obiectivul? Aici intervine proiectul editorial care oferă răspunsuri clare la toate aceste întrebări, disponibil pe site-ul www.desprecopii.com, în cadrul unei secțiuni dedicate, denumite sugestiv „Școala de bani”.

“Despre Copii Media Group rămâne un partener de încredere al părinților din România, de peste 22 ani, astfel că întreaga echipă se află într-o permanentă identificare a nevoilor acestora, iar nevoia educației financiare nu este deloc de neglijat. Parteneriatul cu BCR, Școala de bani, s-a concretizat în mod natural, pentru că atât noi, cât și echipa BCR, avem o misiune comună – aceea de a transforma educația financiară într-un concept mai prietenos și mai accesibil pentru familiile din România. Este important ca părinții să înțeleagă că educația financiară este la fel de importantă pentru copii precum orice altă disciplină învățată la școală.”, declară Florin Popescu, General Manager DespreCopii Media Group.

EMISIUNI ȘI ATELIERE ONLINE: Sfaturi de specialitate oferite în cadrul emisiunilor și atelierelor online dedicate părinților

Ca o extensie a articolelor editoriale, redactate de echipe multidisciplinare (specialiști financiari, psihologi și specialiști în comunicare), proiectul dedicat educației financiare a mai venit în întâmpinarea părinților și cu o serie de activări interesante și interactive: două emisiuni online, deschise publicului larg, și o serie de ateliere gratuite pentru părinți, cu înscriere prealabilă, ateliere susținute de specialiștii BCR Școala de bani.

“Educația financiară nu ar trebui să fie ceva abstract, ci o serie de cunoștințe și abilități practice pe care copiii să și le poată însuși de la vârste fragede și să-i călăuzească în toate deciziile financiare pe care le vor lua pe parcursul vieții. Ne bucurăm că alături de partenerii de la Despre Copii am reușit să aducem sfaturi și informații financiare mai aproape de copii și părinți, într-un limbaj prietenos, cu ajutorul articolelor și emisiunilor online.”, completează Claudia Oprescu, Coordonator Școala de bani.

În cadrul celor două emisiuni online, cu transmisiune multi-channel (www.desprecopii.com, YouTube Desprecopii TV, Facebook Desprecopii), dedicate subiectelor „Planificarea bugetului familiei în contextul actual: între echilibrul financiar și cel mental în vremuri dificile” și „O oră dedicată educației financiare a copilului tău – un cadou pentru un viitor adult responsabil!”, părinții au fost invitați și încurajați să adreseze întrebări live, la care au și primit răspunsuri chiar în timpul transmisiunii sau imediat după. Engagement-ul ridicat confirmă faptul că pentru generațiile actuale de părinți educația financiară începe să urce în topul priorităților, semn că un ghid de responsabilitate financiară, disponibil acum pe www.desprecopii.com, era necesar.

Părinții sunt invitați, așadar, să acceseze materialele lansate în cadrul proiectului ori de câte ori au nevoie de un sfat, o recomandare sau o idee de a aborda un subiect financiar cu copiii lor. Acestea sunt disponibile pe: www.desprecopii.com, Facebook Desprecopii și YouTube Desprecopii TV.

Despre Copii Media Group
Prin intermediul celor trei site-uri, rețelelor de socializare (Facebook, Instagram, TikTok), canalelor de YouTube, aplicațiilor de mobil (Odiseea Sarcinii, Eu Mămica și Diversificarea Alimentației Bebelușului), Comunității și Forumului Desprecopii.com, Despre Copii Media Group (www.desprecopii.com, www.clubulbebelusilor.ro, www.suntmamica.ro) atinge lunar peste 4 milioane de părinți și peste 70% din familiile care așteaptă un copil. Aceste cifre arată că grupul media se situează în topul preferințelor părinților și, de asemenea, în topul preferințelor clienților atunci când vine vorba despre lansarea unor proiecte digitale inovatoare alături de un partener de încredere din industria media.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.