Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre rezultatele marketingului online

Senior Software s-a numărat printre companiile invitate să prezinte în cadrul evenimentului Marketing 360, în cadrul secţiunii: „Cum să construieşti branduri puternice pe Internet”. Pentru a oferi o viziune completă şi realistă asupra construcţiei strategiei şi implementării, prezentarea a fost susţinută chiar împreună cu un reprezentant al clientului şi a avut ca temă studiul de caz „Solvay Pharma. Strategie Online. Reputaţie. Succes”.

Senior Software a supus atenţiei publicului prezent un parteneriat de succes ce durează de aproape 3 ani. Rezultatele acestei colaborări poziţionează Solvay Pharma ca cea mai importantă prezenţă online din domeniul farmaceutic, pe baza unei strategii consecvente, pe termen lung, adaptată nevoilor specifice şi constrângerilor etice ale comunicării şi marketing-ului din domeniul farmaceutic.

Strategia care a stat la baza campaniei de comunicare online Solvay Pharma a avut ca premise creşterea explozivă în ultimii ani a numărului de utilizatori ai Internetului în România (ce atinge în prezent peste 5 milioane de persoane), precum şi costurile semnificativ reduse ale acestui media, comparativ cu media tradiţionale. De asemenea, s-a mizat, printr-un pionierat în domeniu, pe concurenţa redusă pe internet la data începerii campaniei, pentru a creşte notorietatea companiei în rândul unui public ţintă specializat (medici specialişti) care avea afinitate mare pentru folosirea internetului.

Datorită rezultatelor obţinute în anul 2004, care au depăşit previziunile iniţiale, odată cu 2005, peste 30% din bugetul de marketing al companiei a fost direcţionat către comunicarea online, în vederea extinderii şi dezvoltării strategiei iniţiale agreate. Rezultatele directe au condus la atingerea majorităţii domeniilor de interes în comunicare pentru Solvay (cardiologie, neurologie-psihiatrie, gastroenterologie şi imunologie). În prezent, Clubul Român de Pancreas foloseşte website-ul ca platformă de lucru pentru diverse activităţi curente ale organizaţiei. Peste 80% din membrii Societăţii Române de Cardiologie sunt membrii activi înregistraţi pe www.cardioportal.ro, numărul total de medici specialişti ce folosesc site-ul depăşind 1500.

Parteneriatele strategice cu asociaţii şi societăţi profesionale şi lideri de opinie, bazate pe platforme de comunicare în medii interactive au avut ca rezultat crearea şi fidelizarea de comunităţi profesionale active. În cursul anului 2006 vor mai fi lansate înca 4 noi portaluri tematice pentru diverse specializari medicale, care vor completa portofoliul de instrumente de comunicare online al Solvay şi vor acoperi 100% domeniile de interes ale companiei.

Pe baza infrastructurilor create, Solvay Pharma şi Senior Software conlucrează în prezent pentru dezvoltarea unui nou val de aplicaţii, ce vor integra strategia de comunicare cu cercetarea de piaţă şi marketingul şi vor fi lansate în următoarea perioada.

Bucuresti, 11.05.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.