Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre reinventarea marketingului, branding si online la cea de-a patra editie Marketing 360

Cea mai mare conferinta de marketing si advertising din Romania a ajuns la final. Timp de doua zile, Marketing360 a fost o platforma de discutii, dezbateri si analize pentru specialisti cu vast know-how international si lideri ai industriei locale de marketing si comunicare. Cei 200 de participanti prezenti pe 21-22 iunie la evenimentul gazduit de JW Marriott Bucharest Grand Hotel au descoperit cum a evoluat piata de profil in ultimul an, ce strategii de marketing au fost castigatoare pentru companii si care tactici si canale aduc valoare in interactiunea dintre branduri si noul consumator, prin excelenta digital.

Prima zi a evenimentului a fost deschisa de Adam Nunn (CEE Account Director, PHD Media), care a prezentat impactul pe care evolutia tehnologiei si dezvoltarea noilor canale media il au in comportamentul consumatorului. Paul Markovits (Marketing Director, Heineken Romania) a demonstrat pe baza unor studii de caz cat de eficient si important este sa creezi buzz in online. Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), care a vorbit despre concursuri si promotii atat in online cat si in offline.

A doua sesiune a debutat cu prezentarea lui Iulian Padurariu (Managing Partner, The Marks) care a propus renuntarea la cercetarile de marketing clasice, indemnand oamenii din industrie sa se focuseze pe faptul ca si ei sunt consumatori. Sorin Psatta (Integrated Communication Director, Graffiti BBDO) a recomandat trecerea de la cei 4P clasici la 3P: passion, purpose, personality; iar Silvius Neagu (Business Development Manager, Star Storage) a dat un exemplu de comunicare inteligenta care consta in alegerea momentului, mesajului si a canalului media potrivite. La final, Irina Craciunescu (Senior Research Consultant, GfK Romania) a sustinut ca cel mai important factor in intelegerea consumatorului sunt valorile personale.

Sesiunea a treia a reunit doua subiecte esentiale pentru crearea campaniile de marketing: ultimele trenduri ale consumatorilor si cele mai noi canale si tactici de comunicare. Dezvoltand prima tema, Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a indicat ca publicitatea clasica functioneaza din ce in ce mai putin mentionand ca oferindu-i publicului o idee si instrumentele potrivite, acesta va povesti ideea mai departe. Stefan Stroe (Consultant Independent) a vorbit despre strategie pe baza unor campanii de marketing de succes, urmat de Sorin Tranca (Creative Director, Friends Advertising) care a punctat faptul ca marketingul devine tot mai social iar brandurile de succes au acum fani, nu cumparatori.

Despre new media a vorbit Maria Olteanu (Client Service Director, MB Dragan) care a prezentat Mobile Apps ca noi instrumente foarte utile pentru oamenii de marketing. Dan Virtopeanu (Director General, Voxline) a oferit o prezentare interactiva despre Advergames, o modalitate amuzata si inovatoare de a creste vizibilitatea bradului. Cristina Apostolescu (Interaction Planner, MEC), a adus in discutie campaniile pe facebook punand accentul pe targetare, optimizarea costurilor si resursele disponibile.

La finalul zilei, Evensys si Leo Burnett au organizat cea de-a 10-a editie Cannes Predictions. Publicul a fost invitat sa urmareasca 40 de campanii internationale si sa aleaga 15 care ar avea cele mai mari sanse de a castiga la festivalul de publicitate Cannes Lions. Concurentul care va acumula la final cel mai mare punctaj va fi desemnat castigator. Acesta va fi rasplatit de Leo Burnett Romania cu un training la alegere: un loc la Scoala ADC (un curs intensiv de creatie publicitara) sau un training cu Bogdan Naumovici

Cea de-a doua zi a evenimentului a gazduit un workshop interactiv: Digital Masters: Online Marketing 101. Profesionsti cu experienta in marketing, advertising si online au prezentat cele mai noi tendinte si tactici utile in campaniile online, demonstrand prin studii de caz, analize si exercitii practice cum sa te conectezi eficient la opiniile consumatorilor prin canalele digitale si social media.

Organizat de Evensys, Marketing360 este un eveniment cu traditie pe piata locala desfasurat anul acesta cu sustinerea Star Storage si Interactions.

Bucuresti, 23.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.