Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre publicitate si eficienta

Si totusi, revin…eficienta este ea…publicitatea? In Romania singurul festival care premiaza eficienta EFFIE a inceput sa prinda radacini din ce in ce mai adanci. Campanii care poate nu castiga premii la concursurile de creativitate au sanse de castig la EFFIE, campanii care nu au starnit dispute majore pot castiga la EFFIE, precum si campanii contestate la vremea lor pot castiga la EFFIE dar nu pot toate campaniile castiga la EFFIE. Pentru ca o campanie este eficienta doar in masura in care obiectivele au fost atinse. Si este si mai eficienta atunci cand aceste obiective au fost stabilite in urma unui atent proces de analiza.

N-am scris inainte despre eficienta ca nu aveam patalama dar acum, ca o avem, imi permit sa scriu ceea ce in fond gandesc de multa vreme in multii ani de publicitate pe care i-am dobandit.

Si am omis ceva: este eficient ceea ce se demonstreaza..adica devine vizibil eficient caci, sincer, exista multe campanii eficiente care nu-si vor putea dovedi eficienta pana cand un client nu va zice “vreau sa masor eficienta campaniei” sau pana cand agentia nu-si va mobiliza resursele pentru evaluarea campaniei.

Acestea sunt cele cateva etape de urmarit cand vorbim de eficienta. E simplu si de bun simt. Vorbim de etapa de analiza si conturare a obiectivelor, de delimitare a obiectivelor de comunicare, de elaborare a strategiei de creatie pentru atingerea obictivelor si de evaluare.

Ca orice alt domeniu, publicitatea vine sa sustina ca principiile economice ii sunt la baza dar ca, inca, se mai mandreste cu creativitatea sa in a aduce solutii problemelor de marketing cu care se confrunta clientii.

Spotlight Advertising este o agentie de publicitate full-service, cu capital integral romanesc, prezenta in peisajul publicitar romanesc din 1999.
 
Printre clientii actuali se numara: Jidvei SRL, JW Marriott, Elmiplant Cosmetics, Villeroy&Bosh (Mondial Lugoj), Vel Pitar, Riello, Daewoo Automobile.

Talentul, entuziasmul si profesionalismul celor 20 de angajati Spotlight au facut ca Spotlight Advertising sa fie premiata cu Bronz EFFIE la festivalul eficientei in publicitate EFFIE 2006 pentru campania Algocalmin.

Pentru mai multe informatii despre agentie, campanii si oameni puteti vizita website-ul www.spotlight.ro. {/viewonly}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.