Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre noile schimbari de la Facebook, cum sa ai o pagina de succes si beneficiile Timeline

la _AllThingsFacebook

Cea mai importanta conferinta despre Facebook din Romania a ajuns la sfarsit. Peste 200 de participanti s-au intalnit ieri, 20 martie, cu 3 reprezentanti de la Facebook si experti locali si internationali pentru discuta ultimele schimbari propuse si a afla cele mai noi oportunitati de promovare pe cea mai cunoscuta retea sociala din lume.

Conferinta a fost deschisa de Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA, Global Marketing Solutions, Facebook, care a subliniat impactul pe care Facebook il are asupra consumatorului, datorandu-se faptului ca brandurile pot ajunge la oamenii potriviti prin oamenii de care acestora le pasa. O recomandare a unui prieten de pe Facebook influenteaza cu 65% decizia de cumparare. Totodata, oficialul a intarit ideea ca Facebook este o retea sociala, bazata pe conexiuni intre oameni, iar cei interesati de a avea success prin intermediul ei trebuie sa realizeze acest aspect. Bruce a afirmat ca piata mobile este in crestere, in Romania existand 1,5 milioane de utilizatori care acceseaza Facebook pe mobil, cifra care in ultima luna a crescut cu 20%.

Robert Kiely, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook, a prezentat o serie de studii de caz de success, explicand astfel prin puterea exemplului care sunt o parte din beneficiile ce ti le ofera creearea unei pagini de Facebook: fani, awareness, leads, intercomunicare, realizarea unei imagini de brand in concordanta cu cerintele publicului tinta. De asemenea, a oferit trei oportunitati ale noului Timeline: creste impactul brandului, e mult mai vizual si ofera posibilitatea de a personaliza continutul. La sfarsit, Robert a declarat: “Nu ai cum sa stii ce va face Facebook pe viitor sau cum se va schimba, dar Timeline reprezinta o imbunatatire semnificativa fata de vechiul profil si as vrea ca toata brandurile sa inteleaga acest lucru si sa il adopte cat mai repede.”

Sebastian Szmigielski, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook, a vorbit despre diferenta dintre ad-uri, targetate pe persoanele care nu interactioneaza cu brandul, si sponsor stories, dedicate fanilor si disponibile in newsfeed. Toate aplicatiile create vor fi in curand disponibile si in varianta pe mobil, precum si Timeline si Facebook Offers, ce vor aparea in aprilie. “Tot ceea ce faci incepe pe pagina de Facebook. Trebuie sa te folosesti de vizual si sa atragi emotii, dar pentru a avea succes trebuie sa ai o strategie pe termen lung.” a sfatuit Sebastian.

Bucuresti, 22.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.