Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Despre eficienta campaniilor interactive la Digital Marketing Forum

Wim Vermeulen – Director of Digital Innovation Ogilvy Central & Eastern Europe – vine la Bucureşti unde în cadrul celei de a patra ediţii a Digital Marketing Forum va prezenta oportunităţile marketingului digital în telefonia mobilă.
In ultimii 7 ani marketingul digital în telefonia mobilă a tot fost denumit „the next big thing”. Dar niciodată nu s-a întâmplat cu adevărat. Cu toate acestea, în acest an se întâmplă. Ce îl face diferit de această dată? Suntem martorii naşterii unui nou ecosistem al publicităţii? Ar trebui clienţii să „prindă” oportunitatea din mers sau, mai degrabă să lase concurenţa să facă prima mutare?
Acestea sunt câteva întrebari la care Wim Vermeulen, un profesionist experimentat al comunicării interactive cu o experienţă profesională de peste 20 de ani în publicitate, marketing şi internet va încerca să răspundă într-o prezentare la Digital Marketing Forum 2010.

Digital Marketing Forum, cel mai cunoscut eveniment local dedicat promovării brandurilor în new media, va reuni pentru al 4-lea an consecutiv importanţi specialişti locali şi internaţionali, pe parcursul a 2 zile dedicate inovaţiei, eficienţei şi creativităţii în marketingul digital. 

Organizat de către Evensys în perioada 24-25 februarie 2010 la hotel Crowne Plaza, şi realizat în parteneriat cu OgilvyInteractive şi MecInteraction, cea de-a patra ediţie a Digital Marketing Forum este un eveniment ce va oferi celor prezenţi soluţii, tactici şi instrumente concrete, analize la zi, studii de caz şi best practices, totul într-o viziune integrată asupra comunicării digitale de astăzi.

În cadrul seriei de studii de caz ce vor aduce în prim-plan cele mai noi tendinţe, perspective de evoluţie, oportunităţi şi iniţiative în marketingul digital, OgilvyInteractive şi Petrom vor prezenta un exemplu al rezultatelor demonstrate de îmbinarea dintre creativitate şi eficienţă – proiectul „Ţara lui Andrei”.
„Deseori în lumea virtuală dai un click ca să ajuţi o cauză nobilă, dar în realitate de multe ori nu se întamplă mare lucru (activ virtual dar pasiv în lumea reală). Cu proiectul „Ţara lui Andrei”, intenţiile bune din lumea virtuală s-au tradus în realitate.” Loredana Caradimu, Business Unit Director OgilvyOne

Totdată, în cea de a doua zi de conferinţă, Vasile Alboiu, (Digital Creative Director OgilvyInteractive) va susţine un seminar despre Augmented Reality.
"De când au apărut primele calculatoare suntem obişnuiţi să ne uităm la monitoare ca la nişte televizoare ce afişează imagini. Cu siguranţă vrem mai mult de-atât, vrem să modificăm realitatea, vrem holograme, afişaj translucid, comenzi date direct cu mâinile, interacţiune directă cu imaginile… Toate o să se întample. Nu azi. Poate nici mâine. Dar pană atunci putem să fim creativi şi să realizăm proiecte inovative, "imbunătăţind" realitatea cu Augmented Reality." – Vasile Alboiu, Digital Creative Director, OgilvyInteractive

Este cel de-al patrulea an consecutiv în care Ogilvy sprijină această manifestare, un parteneriat tradiţional ce demonstrează preocuparea constantă a grupului pentru mediul digital, domeniu cu un rol major în viitorul industriei de publicitate.

Bucuresti, 23.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.