Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Desperados a adus spiritul petrecerilor nebune la ADfel

Cinci experiențe de brand neașteptate au recreat la ADfel universul fantastic Desperados, berea cu gust de tequila asociată petrecerilor nebune și distracției. Participanții din Fabrica au dat viață celor mai wild viziuni artistice în cadrul experienței Wild Painting și și-au aplicat unul dintre cele peste 60 de modele de tatuaje înscrise la Desperados Wild Tattoo Design Competiton, au demonstrat că știu pașii prin care o petrecere devine cu adevărat nebună prin proiecția de reclame Wild Party Tutorial care a fost creată chiar de comunitatea creativă IQads, și au dat glas celor mai nebunești declarații de dragoste la Wild Declarations of Love și Wild Networking.

Desperados Wild Tattoo Design Competition

Cei mai creativi dintre amatorii de petreceri wild au putut să ilustreze universul Desperados într-o competiție de design de tatuaje. Folosind culorile Desperados (roșu, galben, verde și negru) pentru inspirație, concurenții de la Desperados Wild Tattoo Design Competition au înscris timp de o săptămână propriile viziuni despre petrecerile fantasice, fără ore de încheiere. În funcție de cât de mult s-au regăsit petrecăreții din online în tatuajele astfel create, aceștia au votat pe platforma TheCreator designul preferat. După ce se va face suma notelor acordate de publicul care a votat online și a celor acordate de un juriu profesionist, autorul tatuajului câștigător va fi răsplătit cu un premiu de 3.000 de lei.

Ca dovadă că nu îi sperie o petrecere cu final neașteptat, adevarații party animals care au venit la ADfel au făcut coadă la un salon de tatuaje creat de Desperados în Fabrica. După ce au ales din catalogul cu cele peste 60 de tatuaje înscrise la Desperados Wild Tattoo Design Competion, participanții de la eveniment s-au lăsat pictați cu iguane, cătușe, lansatoare de sticle Desperados, șerpi, buton de “turn on”, capete de morți, mesaje de revoluționare a petrecerilor și sticle de bere cu gust de tequila. În funcție de ce tatuaje au ales, au decis astfel și câștigătorul premiului pentru cel mai aplicat tatuaj la ADfel: Ruxandra Oprea, autoarea designului “Lemon Headphones”, a câștigat al doilea premiu de 3.000 de lei.

Wild Painting: de la alb, la mâzgălituri, la opere de artă

Culorile vii care exprimă universul fantastic Desperados au colorat și mai mult terasa Fabrica prin pânzele pictate la Wild Painting. Invitați de planșe uriașe și albe și nu mai puțin de 40 de ustensile de pictat, de la pensule fine până la bidinele și trafaleți, artiștii amatori sau profesioniști care au venit la ADfel au dat viață celor mai wild viziuni artistice. Cu multă dezinvoltură, participanții au pictat iguane, personaje fantastice, pupeze, instrumente de pictat sau capete de craniu. Cel mai spectaculos de urmărit a fost realizarea unei picturi în stil Pollock, executată doar din stropituri de vopsea viu colorată. Creațiile au bucurat publicul ADfel până la sfârșitul evenimentului, fiind expuse în terasă.

Petrecerile nebune: de la A la Z, sau de la pregătirea de acasă la after-hours

Cei mai inspirați oameni din comunitatea creativă IQads, care nu se mulțumesc să ia parte la evenimente nebune, ci contribuie activ la crearea lor, au avut un rol esențial în crearea Tutorialului Wild Party, powered by Desperados. Aceștia au demonstrat că pot porni oricând o petrecere dementă arătând că știu ce presupune fiecare etapă: de la pregătirea de acasă, la ajunsul la party, urmate de small talk cu invitații, warm up party și ajungand la flirt, nebunie și apoi chill-out și after-hours. Pe blogul IQads au fost primite aproape 50 de comentarii cu propuneri de reclame care exprimă cel mai bine fiecare dintre acești pași fără de care nicio petrecere nu este memorabilă. Participanții sunt premiați pe măsura chefului lor de petrecere, cu bere Desperados și cătuse. Mai mult, în cadrul ADfel a avut loc o proiecție cu cele mai reușite dintre reclamele propuse, cu fiecare dintre elementele necesare pentru o petrecere wild, alături de numele celui care le-a propus.

Și iguanele și-ar da Wild Declarations of Love

Cuplurile au putut să experimenteze ceva neconvențional și să iasă complet din rutină dându-și Wild Declarations of Love în fața tuturor celor care au venit la Fabrica. Pentru a condimenta puțin lucrurile, partenerii și-au dat frâu liber sentimentelor celor mai nebunești și au trimis prin SMS doar declarații care conțineau și cuvântul “iguana”. Așa s-a ajuns ca pe ecranele din terasa sa apară mesaje precum "Vreau să simt atingerea ta și sub tandrețea ei să curgă pe mine o ploaie de culori intense transformându-mă într-o iguană care nu se poate hotărî între roșu și verde", "La Fabrica sunt desperados după iguana ta!", "De la o iguană cu fundiță roz și creastă blonda la o iguană punkista tatuată… te ador baaiii" sau "Mi se face pielea de iguană când te văd. Dacă nu vei fi a mea, va fi prăpăd!". Din jumătate în jumătate de oră au fost premiate cele mai demente declarații, cuplurile primind cătușe, bere Desperados și certificat de căsătorie.

Wild Networking: cuceriri în 160 de caractere

Cei care voiau să ducă experiența declarațiilor amuzante cu un pas mai departe s-au putut căsători în orb la Wild Networking, un concept care dă peste cap ideea convențională de întâlnire și de relație care evoluează în timp. Fetele și baieții singuri care s-au înscris prin SMS la cea mai nebună experiență de match-making au putut să plece acasă căsătoriți cu un străin care i-a cucerit printr-o declarație de dragoste. Sarcina celor care au trimis declarații prin SMS a fost cu atât mai provocatoare cu cât ei nu erau nevoiți doar să se încadreze în cele 160 de caractere, ci și să includă în text un cuvânt-surpriză, care nu ar fi avut ce căuta în declarațiile clasice. Astfel, pe ecranele din Fabrica au fost afișate cereri în căsătorie precum “Tu îți dai seama că ce-ar putea începe în seara asta între noi s-ar putea lăsa cu un tatuaj?”, “Eu am cătușe, tu ai curaj?”, “Daquila maquila you drink so wild a tequila. Just do it slow, I like is so”. Cele mai creative mesaje au primit răspunsul “da” din partea celor care au ales să se lase curtați, iar cuplurilor astfel formate li s-a dat binecuvântarea Desperados și, cadou de nuntă, o pereche de cătușe și bere Desperados.

Bucuresti, 23.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.