Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Designerul Marcel Wanders propune o noua vesela pentru Clasa Internationala KLM Business

KLM Royal Dutch Airlines introduce un nou serviciu de masă pentru pasagerii Clasei Internaţionale Business începând cu 27 martie 2011. Cel mai renumit designer olandez, Marcel Wanders a creat pentru KLM veselă din porţelan, pahare, tacâmuri, şervete şi o tăviţă de servit masa.

Întreaga prezentare a mâncării şi băuturilor a fost complet modificată pentru a reflecta traseul inspiraţional pe care KLM se străduieşte să îl ofere pasagerilor. În procesul de creaţie Marcel Wanders a ţinut cont, la cererea KLM, de dorinţele clienţilor companiei, de procedurile de lucru ale echipajului, dar şi de considerente de mediu.

Tipic olandez

Clienţii au indicat faptul că apreciază caracterul tipic olandez al KLM, prin urmare, KLM a decis să menţină acest caracter colaborând cu bucătari şi designeri olandezi. Parteneriatul cu Marcel Wanders reflectă această filozofie.

Reducerea greutăţii

KLM reduce impactul asupra mediului prin introducerea unui serviciu de masă mai uşor. Cu cât o aeronavă cântăreşte mai puţin, cu atât consumă mai puţin combustibil, rezultând o cantitate mai mică de emisii de CO2.

„Suntem mândri că le putem oferi pasagerilor noştri de la Clasa Internaţională Business un produs nou, recent. Investim în această clasă şi depunem în permanenţă eforturi pentru a oferi produse şi servicii mai bune” a declarat Erik Varwijk, Vicepreşedinte Executiv al KLM Comercial.

„Prin introducerea acestui nou serviciu, mi-am îndeplinit o dorinţă mai veche” a afirmat Marcel Wanders. „Zburând frecvent cu KLM, mi-a fost destul de uşor să mă familiarizez cu această misiune şi să metamorfozez elementele serviciului existent. Datorită instrucţiunilor ergonomice, tehnice, economice şi logistice specificate pentru acest design, noul serviciu îndeplineşte standardele de calitate ale celor mai mari restaurante.”

Bucuresti, 11.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.