Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dero si Vodanet Media – parteneri intr-o actiune umanitara

In saptamana care s-a incheiat, reprezentantii marcii Dero in Romania si agentia de media online, Vodanet, au fost protagonistii unei campanii sociale care a reusit sa aduca zambete a zeci de copii cu deficiente dintr-un spital bucurestean.

Parteneriatul este urmarea unei initiative mai vechi a publisher-ului Vodanet. Aceasta s-a materializat initial in achizitionarea unor domenii web de interes, cu scopul de a le dona potentialilor cumparatori. Singura conditie a fost implicarea in actiuni sociale, asa cum este cea recent incheiata impreuna cu echipa Dero.

In cadrul acestei colaborari, Vodanet Media a donat reprezentantilor Dero domeniul web www.dero.ro.  Resursele materiale necesare achizitionarii acestei platforme digitale au fost astfel utilizate in scop umanitar, intr-o actiune caritabila care a vizat facilitarea conditiilor de viata unor categorii sociale defavorizate reprezentate, in acest caz, de copiii cu deficiente de comunicare din cadrul spitalului Hociota din capitala.

Reprezentantii Dero au condus actiunea de binefacere alegand sa faca aceasta donatie unor copii cu necesitati evidente cu scopul de a imbunatati cat mai mult conditiile de viata pe care le ofera spitalul, a doua lor casa.

Spitalul Hociota gazduieste 80 de copii prescolari cu dificultati auditive sau de vorbire. In marea lor majoritate, copii provin din familii defavorizate social, care gasesc dificila infruntarea unei astfel de probleme a copilului si prefera sa ignore astfel de responsabilitati lasandu-le pe seama autoritatilor sociale.

Fondurile acestei institutii subordonate Ministerului Sanatatii sunt limitate, asa ca ajutorul venit din mediul privat a fost unul  binevenit. Dero si Vodanet Media au incercat sa faca mai usoara viata acestor copii, daruind cateva cadouri atractive fiecaruia dintre cei 80 de copii si o serie de produse necesare instutiei. Valoarea donatiei s-a ridicat la aproximativ 2500 de euro.

Vodanet Media isi propune sa continue seria acestor evenimente alaturi de colaboratori implicati la nivel social, asa cum este Dero, si sa determine astfel cresterea interesului si a responsabilitatii de la nivel privat catre sectorul social defavorizat.

Bucuresti, 6.4.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.