Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DERO sărbătorește 50 de ani printr-o campanie 360˚

DERO, unul dintre cele mai longevive branduri românești, lansează campania 360˚ „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria”.

După ce în anii trecuți și-a invitat consumatorii să creeze și să aleagă chiar ei ambalajul în ediție limitată DERO OZON+, ce a ajuns pe rafturile tuturor magazinelor din țară, prin noua campanie DERO le mulțumește tuturor româncelor pentru bucuria pe care o aduc celor din jur.


„DERO este un brand 100% românesc care, prin noua campanie, continuă să fie alături de consumatorii săi. La aniversarea a 50 de ani, facem un lucru firesc pentru valorile pe care brandul le transmite prin fiecare acțiune: le mulțumim celor care prin bucuria lor aduc zâmbetul pe buze celor din jur.”, a declarat Monica Tamaș, Senior Brand Building Category Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Campania „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria” include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) și bannere online, acţiuni de PR și promoția națională desfășurată în magazine până la finalul anului.

Începând cu 20 septembrie, în magazine a fost lansat un nou ambalaj de sărbătoare, ce conține vizualul campaniei, dar şi o promoţie naţională, care se va încheia la data de 31 decembrie 2016.

DERO a pregătit surprize și pentru consumatoarele active pe Facebook. Prin împărtășirea unui motiv de bucurie, acestea vor putea câștiga numeroase premii.

În plus, consumatoarele vor avea parte de activări speciale în principalii retaileri, dar și de pachete și prețuri promoționale.

În campania promoțională sunt incluse toate produsele DERO. Mai multe detalii despre campanie puteţi găsi pe pagina de Facebook DERO.

Agenţiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt:
• Creaţie: Engines
• Social media: Kubis interactive
• PR: IMAGE PR
• Media: Mindshare
• Promoţie naţională: Syscom Digital.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.