free download 78 travel guides written by experts

DERO lansează campania integrată „DERO susține visurile româncelor”

DERO lansează campania integrată „DERO susține visurile româncelor” și platforma digitală sustinevisurileromancelor.dero.ro prin care încurajează și susține inițiativele care creează oportunități pentru femeile din România.

DERO susține visurile româncelor

De mai bine de 50 de ani, DERO aduce prospețime în casele românilor și este alături de femeile care zi de zi aduc bucurie familiei și celor din jur. De aceea, brandul dorește să răsplătească, măcar într-o mică parte grija și iubirea pe care româncele o împart celor din jur, sustinându-le visurile.
Astfel, primăvara aceasta, DERO va susține două proiecte ale unor organizații non-profit și va lansa un proiect pilot la nivel național, toate cu scopul de a crea noi oportunități pentru femei.

Cele două proiecte susținute vor fi brutăria care face pâine cu maia MamaPan – întreprindere socială care susține mamele cu dificultăți în a-și găsi și păstra un loc de muncă din cauza situației lor familiale speciale (mame singure sau cu mai mulți copii) și Anotimpuri la borcan – un proiect al asociației neguvernamentale REACT, ce are ca principal scop dezvoltarea culturii antreprenoriale feminine în mediul rural.

Prin proiectul pilot lansat, DERO va dona mașini de spălat automate și detergent către familii din zone defavorizate din centrul și sudul țării. Astfel, femeile beneficiare vor avea oportunitatea de a dedica timpul pe care l-ar petrece în mod normal cu spălatul rufelor unor alte activități, fie că este vorba de timp petrecut cu familia sau copiii sau pur și simplu timp acordat unei dorințe personale neîmplinite – să își pornească propria afacere, să învețe lucruri noi.

Consumatorii vor avea și ei ocazia să contribuie și să susțină femeile care cred în visurile și sansa lor prin noua campanie promoțională. Astfel, în perioada 15 februarie – 15 aprilie 2017, 1% din fondurile obținute din vânzările DERO vor fi redirecționate către organizații non-profit care creează oportunități de dezvoltare pentru femei.

„Noua platformă de comunicare “DERO susține visurile româncelor” are în centru dorința brandului de a susține femeile care cred în șansa lor si cred într-o viață mai bună. Până în prezent, proiectul ne-a oferit ocazia să întâlnim femei excepționale, povești împresionante și caractere de fier. Consumatorii vor avea ocazia să le cunoască pe aceste doamne prin intermediul testimonialelor realizate chiar unde acestea lucrează, dar vor avea și ocazia să le susțină prin simpla achiziție a produselor favorite.”, a declarat Monica Tamaș, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.

Campania a debutat pe 15 februarie, cu lansarea în magazine a unei ediții speciale DERO OZON+ Automat în ambalaj dedicat și prin lansarea platformei dedicate https://sustinevisurileromancelor.dero.ro..

Pe durata a două luni, consumatorii vor avea ocazia să cunoască poveștile româncelor ale căror visuri vor fi îndeplinite cu ajutorul lor, prin intermediul unor testimoniale ce vor fi disponibile în mediul digital. Totodată, campania promoțională va include și nenumărate surprize, activări și premii în cadrul celor mai mari retaileri.

Campania „DERO susține visurile româncelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store și outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), prin platforma dedicată și bannere online, comunicare în print si acţiuni de PR.

Agenţiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt:
Creaţie: Engines
Social media: Kubis interactive
PR: IMAGE PR
Media: Mindshare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *