Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DERO e al tau, singura campanie din Romania castigatoare la Magellan Awards 2015

IMAGE PR și DERO au câștigat două premii în cadrul Magellan Awards 2015: Gold la categoria Business-to-Consumer Communication și poziția a cincea în topul general al tuturor campaniilor înscrise. Campania câștigătoare – DERO e al tău – a fost realizată pentru DERO, cel mai puternic brand românesc, conform BrandRO 2015.

Cu 98 de puncte din maximul de 100, campania integrată DERO e al tău a depășit în clasamentul final peste 1500 de proiecte din țări precum SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Austria, Polonia, Japonia, Coreea etc.

De asemenea, campania este nominalizată la Romanian PR Award 2015, la categoria PR pentru Marketing – Produse și Servicii existente.

Campania a debutat în vara anului 2014, când DERO a lansat provocarea către comunitatea de artiști români, profesioniști sau nu, de a realiza designul noului ambalaj pentru ediția limitată DERO Ozon+ cu cerința ca acesta să reprezinte un simbol pentru prospețimea României curate. Din cele 180 de creații înscrise în concurs, lucrarea câștigătoare, votată online de către publicul larg, a fost creația unuia dintre cei mai apreciați tineri designeri români: Lana Dumitru. În cea de-a doua fază a campaniei, DERO a adus la raft designul câștigător, depășind standardele categoriei în ceea ce privește ambalajul. Mai mult decât atât, și-a răsplătit consumatorii împărtășind cu ei bucuria României curate, printr-o colecţie de haine în ediţie limitată cu același model, semnată de Lana Dumitru. Colecția exclusivă a fost disponibilă prin intermediul promoției naționale DERO te îmbracă în prospețime, în perioada februarie – aprilie 2015.

Campania de PR a urmărit să creeze buzz în jurul motivului popular care a îmbrăcat noul ambalaj al ediției limitate DERO, prin intermediul liniei vestimentare cu același model. Cinci persoane publice recunoscute pentru admirația pe care o poartă pentru folclorul românesc – Loredana Groza, Andreea Esca, Teo Trandafir, Oana Cuzino și Dana Rogoz – au fost atrase ca ambasadori într-o campanie non-branded. Fiecare dintre ele a purtat un produs din linia vestimentară în diverse contexte, punând în evidență colecția semnată de Lana Dumitru, ca fiind unică și specială.

Campania non-branded a asigurat o vizibilitate amplă, de la apariții ale vedetelor la emisiuni TV, până la insert-uri în secțiunea Bine îmbrăcate în reviste lifestyle și postări pe blogurile sau paginile personale de Facebook.

În plus, campania DERO e al tău a fost susținută de activități de media relations, prin vizite în redacții, comunicate de presă și media stories, în toate fazele campaniei.

DERO e al tău a beneficiat de o campanie integrată de comunicare ce a inclus și spot TV dedicat, expoziție în galerii comerciale, comunicare online și prin social media (pagina de Facebook DERO), execuții in-store. Agențiile implicate în campanie sunt: Engines (Creație), Kubis Interactive (Social media), Mindshare (Media), Syscom Digital (Promoție națională) și IMAGE PR (PR).

„DERO e al tău este o campanie veritabilă de PR, în care am decis să nu optăm pentru o campanie tradițională de comunicare de produs, ci am mizat pe transformarea motivului tradițional românesc de pe ambalajul DERO și a colecției vestimentare în «vedeta» campaniei. Astfel, am îmbinat în mod creativ și convingător endorsement-ul persoanelor publice cu eforturi de media relations pentru a susține lansarea ediției limitate DERO Ozon+, dar și pentru a reitera caracterul românesc al brandului DERO”, a declarat Catrinel Burghelea, Communication Director, Partner în cadrul IMAGE PR.

„În contextul în care DERO are o tradiție de peste 40 de ani în Romania, ne-am dorit să fim și mai aproape de români, dându-le puterea să creeze și să decidă ce veșminte îmbracă ambalajul acestui brand emblematic. Recunoșterea venită din partea românilor care au votat anul acesta DERO drept cel mai puternic brand românesc este cu siguranță și o urmare a campaniei DERO e al tău, unde consumatorii au fost implicați la un alt nivel în relația lor cu brandul”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry în cadrul Unilever South Central Europe.

Magellan Awards este o reputată competiție care recunoaște excelența în comunicare, organizată de Liga Americană a Profesioniștilor în Comunicare (League of American Communication Professionals). La ediția de anul acesta au fost înscrise peste 1500 de aplicații.

Romanian PR Award este singura competiție în domeniul relațiilor publice din România, organizată de Forum for International Communications și aflată la cea de-a 13-a ediție.

Bucuresti, 12.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.