Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Departamentul de strategie Publicis are un nou lider

Lorand Balint, ex- Burnetter, partener Platypus si profesor asociat la MBA-ul Romano-Canadian, s-a alaturat in luna octombrie echipei Publicis in cadrul careia va coordona echipa de strategie.

Alintat de oamenii din industrie “Boti”, Lorand Balint si-a inceput cariera ca Planner la BBDO Bucuresti, apoi a trecut la Leo Burnett unde s-a ocupat, de-a lungul a 10 ani, de clienti, precum P&G si Elite / Doncafé.

A fost deopotriva Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director, Chief Digital Officer.

Prin activitatea sa, Boti a reusit sa isi propulseze agentia pe pozitia de partener global pentru ambele brand-uri si sa contribuie la cresterea business-ului, atat pentru agentie, cat si pentru clientii acesteia. Tot in aceeasi perioada a ocupat functia de Associate Professor la MBA-ul Romano-Canadian si s-a inrolat intr-un program de voluntariat ca Marketing Consultant pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro.

Una dintre perioadele cele mai spectaculoase ale carierei sale si cu care a fost asociat cel mai adesea o reprezinta perioada in care, in calitate de Global Account Director pe P&G detergenti, a spalat rufe alaturi de femei din Filipine, China, Rusia, Polonia, Serbia sau Romania.

Timp de 3 ani, a calatorit in peste 30 de tari si este un colectionar pasionat de boarding-pass-uri pe care isi propune sa le arate la batranete celor care vor avea chef sa-i asculte povestile.

Dupa o “gura de aer” in afara publicitatii, dedicata cresterii Platypus Group – un “loc de joaca pentru pasionatii de gandit”, asa cum spune el, se intoarce pus pe fapte mari.

Experienta sa complexa in generarea de solutii strategice de business si comunicare in cadrul multor proiecte majore locale si internationale, pasiunea cu care se implica in fiecare zi il fac pe Boti persoana perfecta pentru a coordona departamentul nostru de strategie. Un department esential, cu resurse si responsabilitati extinse in aceste vremuri in care clientii cauta mai mult input strategic. Cu background-ul si experienta sa, sunt convins ca foarte repede va deveni un asset pentru multi dintre clientii nostri. – Alex Badila, Managing Director la Publicis

Lorand a studiat Marketing-ul la Academia de Studii Economice din Bucuresti si a absolvit mai multe cursuri de profil in cadrul unor institutii internationale de renume (Maastricht School of Management, Harvard Business Review, Universiteit Antwerpen; Institute of Leadership & Management UK; HEC Montréal).

Este pasionat de Marketing, il preda si altora si obisnuieste sa aplice acest mod de gandire in tot ceea ce face. Cum, pentru el, “regula de baza a marketing-ului e sa-ti cunosti consumatorul” este lesne de inteles de ce a reusit deopotriva sa predea, sa vanda idei sau sa construiasca strategii.

Bucuresti, 01.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.