Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Departamentul de New Media Initiative are un nou lider

Iuliana Stere este New Media Manager la Initiative România

În vârstă de 26 de ani şi cu o experienţă de peste 4 ani în comunicare, Iuliana Stere va gestiona comunicarea online pentru întreg portofoliul de clienţi ai grupului de companii din care face parte Initiative, printre aceştia numărându-se branduri precum: Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer etc.

"Sunt sigur că Iuliana va continua cu succes extinderea investiţiilor în mediul digital, iar experienţa ei va contribui la dezvoltarea comunităţii digitale Initiative. Mă bucur să fi făcut parte din acest departement care mi-a oferit o noua perspectivă asupra business-ului online şi mi-a deschis noi orizonturi către poziţia mea de acum la Httpool.”, afirmă Laurenţiu Pop, ex New Media Manager Initiative.

Printre atribuţiile sale se numără proiectele speciale, partea de buying şi strategie, relaţia cu furnizorii de spaţii şi servicii online, precum şi permanenta informare a comunităţii digitale din Initiative şi din grupul Lowe cu privire la evoluţia pieţei de profil.

Iuliana Stere a absolvit ASE-ul, secţia Relaţii Internaţionale, o serie de cursuri de business planning în Scoţia precum si un program de masterat în Comunicare şi Relaţii Publice.

Iuliana are la activ proiecte de PR, advertising şi, bineînţeles, campanii de new media, toate derulate pentru sau în spaţiul online. Printre conturile de suflet ale Iulianei se numără HBO, Peugeot, ABN AMRO sau Domo. 

„În media am ajuns să lucrez pentru că am câştigat un concurs în stilul Big Brother organizat de un furnizor de conţinut şi servicii pe internet. M-au fascinat perspectivele online şi am acceptat provocarea de a mă ocupa de brand-ul respectiv.

Simt o atracţie incredibilă pentru mediul de agenţie; mă fascinează şi mă stimuleză în acelaşi timp! Atunci când am primit propunerea de a trece de această parte a baricadei, am ştiut că mă aflu în faţa uneia dintre cele mai importante decizii din viaţa mea. Nu m-am înşelat, ba mai mult, duetul agentie – online s-a dovedit a fi nu doar unul de succes ci un stil de viaţă care mă defineşte si pe care mi-l asum cu pasiune în fiecare zi”, afirmă Stere, care îşi propune să crească din punct de vedere calitativ cât mai mulţi oameni şi cât mai multe servicii de online într-una din cele mai puternice firme de media de pe piaţa românească.

În timpul liber, Iuliana îşi cultivă pasiunea pentru cultura şi civilizaţia scoţiană, dar şi obiceiurile culinare vegetariene inspirate de bucătăria indiană. Citeşte cu plăcere cărţi biografice, apreciind că se poate învăţa mult din vieţile şi experienţele altora şi se dă în vânt dupa teatrul rusesc.

Bucuresti, 05.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.