Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Depanero devine service autorizat pentru De’Longhi

Depanero logo
  • Începând din această lună, Depanero oferă clienților De’Longhi din România servicii de reparații, de call-center și pick-up & return
  • Portofoliul Depanero include, în prezent, 62 de branduri

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, devine service autorizat pentru De’Longhi, lider mondial în producția de espressoare de uz casnic și un jucător important pe piața de electrocasnice mici.

Începând din această lună, Depanero oferă clienților servicii de reparații (în garanție și post-garanție), servicii de call-center și pick-up & return, la nivel național, pentru produsele comercializate de De’Longhi, cea mai importantă categorie fiind cea de espressoare.

Depanero logo

În România, De’Longhi oferă o gamă variată de produse electrocasnice de bucătarie (espressoare, grill & barbeque, prăjitoare de pâine), de climatizare și tratarea aerului (aer condiționat, ventilatoare, purificatoare, dezumidificatoare), sisteme de încălzire etc.

„De’Longhi este un brand de renume, lider mondial în categoria de espressoare automate, dar și a espressoarelor manuale, produse care au cunoscut o creștere semnificativă a vânzărilor în ultimii ani, în rândul consumatorilor și iubitorilor de cafea din România. Ne bucurăm să extindem numărul partenerilor cu un brand foarte apreciat pe plan local și să le oferim astfel clienților suportul imediat de care au nevoie”, a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Din portofoliul Depanero fac parte, în prezent, 62 de branduri. Compania încheie constant parteneriate cu branduri noi și vizează o extindere a numărului de parteneri până la finalul acestui an.

Depanero oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație. Peste 31.000 de fișe de reparații sunt deschise, în medie, pe lună, în service-ul Depanero.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.