Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dentex, unul dintre principalii distribuitori de echipamente

si consumabile pentru stomatologie, alege SeniorERP

Unul dintre principalii distribuitori de echipamente şi consumabile pentru stomatologie alege sistemele informatice de la Senior Software şi ţinteşte optimizarea activităţii comerciale prin creşterea vânzărilor şi scăderea costurilor. Cu ajutorul SeniorERP şi SeniorVisualBI, compania îşi va eficientiza canalele de vânzare şi va putea controla mai riguros cheltuielile pe centre de cost.

Dentex Trading este unul dintre primii 5 distribuitori de pe piaţa locală de echipamente şi consumabile pentru stomatologie. Cu un portofoliu de aproximativ 6500 de articole de la peste 100 de furnizori, compania constituie un veritabil One Stop Shop pentru stomatologii din România. Principalul canal de distribuţie este format din cabinetele medicale individuale, la care se adaugă redistribuitorii şi magazinele proprii de tip showroom, prezente în 4 mari oraşe din ţară: Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara.

Senior Software a fost ales ca furnizor de ERP şi BI pentru Dentex după analizarea mai multor sisteme disponibile pe piaţa locală:
"SeniorERP s-a dovedit a fi oferta care răspunde nevoilor noastre prezente şi viitoare şi care a venit cu cel mai bun raport calitate-preţ.

În ultimul an ne-a crescut cifra de afaceri şi, în consecinţă, cheltuielile. Obiectivul nostru în acest moment este să le urmărim îndeaproape şi să le optimizăm, iar SeniorERP ne va ajuta să facem acest lucru cât de curând. Un avantaj major este dat de faptul că vom avea acces în orice moment la informaţii centralizate, introduse în acelaşi sistem." – Andi Teodorescu, General Manager Dentex Trading

Prin implementarea SeniorERP, Dentex va beneficia de instrumente specifice pentru automatizarea şi implicit creşterea eficienţei vânzărilor:
· În cazul vânzărilor consultative, de echipamente cu valori mari şi activităţi de service aferente, ERP-ul permite urmărirea întregului proces de ofertare și vânzare, desfășurat pe o perioadă îndelungată: oferta primită de la client este urmată de un proces de identificare a cerinţelor acestuia, de proiectare a produsului final (dacă este cazul), de detaliere a serviciilor oferite şi de negociere a condiţiilor de vânzare şi livrare. Fiind vorba de bunuri de mare valoare, pentru stimularea cererii, plăţile pot fi etapizate, caz în care statusul fiecărei scadenţe poate fi urmărit individual în ERP, împreună cu informaţiile de facturare, încasare, livrare şi termenele aferente.

· Vânzările tranzacţionale prezintă caracteristici asemănătoare cu vânzarea în FMCG: sunt comercializate consumabile, cu viteză mare de rotaţie, margini mici, termene de valabilitate şi volum mare de muncă. Aceste activităţi repetitive sunt automatizate în SeniorERP, astfel încât compania obține o viteză crescută de procesare a informațiilor, elimină erorile umane în comunicarea comercială dintre parteneri și reduce numărul de comenzi pierdute.

De asemenea, vânzarea produselor în regim farmaceutic comercializate de Dentex presupune anumite condiţii şi reglementări. SeniorERP oferă un beneficiu important în respectarea acestora, prin urmărirea automată a trasabilităţii articolelor, a loturilor şi a termenelor de valabilitate.

Alături de canalele de vânzare tradiţionale, Dentex Trading îşi propune să ofere clienţilor o nouă modalitate de comunicare – un portal e-commerce B2B. Obiectivele dezvoltării acestui portal constau în:
· Actualizarea rapidă a informaţiilor despre produse: preţuri şi stocuri actualizate în timp real
· Creşterea satisfacţiei clienţilor printr-o comunicare mai rapidă cu aceştia
· Viteza de operare a portalului şi disponibilitatea acestuia în orice moment permit posibilitatea preluării de comenzi şi în afara orelor de program
· Utilizarea de mecanisme de fidelizare specifice mediului online, pe baza istoricului vizitelor sau comenzilor clienţilor

Datorită integrării portalului cu sistemul ERP, toate informaţiile despre articole din ERP – descriere, poze, stocuri, preţuri – vor fi actualizate în timp real pe portal, nefiind necesară introducerea acestora de două ori.

Vânzarea la nivel național a celor peste 6000 de articole din portofoliul Dentex va fi optimizată prin organizarea forţei de vânzări în funcţie de zone de vânzare clar definite în ERP. Astfel, sistemul de vizite la clienţi va fi mult mai uşor de controlat:
· În cadrul fiecărei zone de vânzare se poate planifica structura şi durata vizitelor;
· În cazul rotaţiei forţei de vânzări, organizarea clienţilor rămâne neafectată, reasocierea zonelor de vânzare noilor agenţi fiind minimă din punct de vedere al consumului de timp iar istoricul tranzacţiilor păstrat pentru analize viitoare.

Implementarea zonelor de vânzare reprezintă punctul de legătură către următorul pas din strategia Dentex: automatizarea forţei de vânzări prin implementarea SeniorSFA. Astfel, procesul de vânzare va fi puternic eficientizat datorită funcţionalităţilor SFA-ului: operarea comenzilor şi încasărilor direct pe device-ul mobil, exportul acestora în SeniorERP, actualizarea în timp real a informaţiilor referitoare la solduri, stocuri, politici comerciale pe parteneri sau zone de vânzare.

Cu ajutorul raportărilor flexibile oferite de SeniorVisualBI, problemele şi trendurile pot fi observate mai uşor, oferind managementului Dentex o mai mare viteză de reacţie la schimbările pieţei. SeniorVisualBI, dezvoltat pe platforma Tableau Software – liderul mondial în vizualizarea datelor, este perfect integrat cu SeniorERP şi poate fi utilizat chiar şi de persoane non-tehnice, datorită interfeţei intuitive şi a uşurinţei în utilizare, doar drag&drop.

Dentex urmărește controlul mai eficient al costurilor prin implementarea unui sistem de management al centrelor de cost. Analizele de tip centre de cost au avantajul că pot evidenţia din timp derapajele financiare şi oferă posibilitatea unei intervenţii de ajustare a acestora în timp util. Rapoartele de tip drill-down, specifice centrelor de cost, pornesc de la indicatori agregaţi şi ajung până la informaţii detaliate. Datorită corelării informaţiilor din aceste centre cu cele existente în modulele de gestiune şi contabilitate din SeniorERP, calitatea analizelor este maximă, iar accesul la informaţiile dorite este imediat, indiferent de sursa acestora.

Bucuresti, 29.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.