Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Delta Nature Resort investeste in promovarea turismului romanesc

prin intermediul V+O Communication si AdKing

Odată cu redeschiderea din aprilie 2011, complexul de 5 stele Delta Nature Resort (www.deltaresort.com) a decis să își concentreze demersurile de marketing și comunicare pe publicul din România cu sprijinul V+O Communication și AdKing.

„Am semnat un parteneriat cu V+O Communication pentru strategia de marketing și comunicare și cu AdKing pentru activitățile online, pentru a promova Delta Nature Resort concentrându-ne în principal pe publicurile românești, prezentându-le în același timp si povestea locului. Fiecare român ar trebui să se poată bucura de frumusețea Deltei Dunării într-un mod confortabil și luxos, precum cel oferit de complexul nostru, care este în același timp autentic și accesibil din punct de vedere financiar” a declarat Dl. Dinesh Dhamija, proprietarul Delta Nature Resort.

Strategia de comunicare include activități precum Google Adwords, online display advertising, relații publice, proiecte speciale online și de conținut, campanii de tip PBT, evenimente și tactici neconvenționale.

„Când am vizitat complexul, am fost impresionată de povestea nespusă oferită de Delta Nature Resort și care ar trebui să fie trăită măcar o dată de fiecare român căruia îi plac astfel de locuri autentice și speciale. Semnarea acestui parteneriat a oferit V+O oportunitatea de a contribui la scrierea și împărtășirea poveștii” a declarat Lori Vișa, General Manager V+O Communication România.

“Internetul este o sursă primară de informație pentru turiștii din întreaga lume, de aceea crearea și implementarea unei strategii de comunicare online, care să fie atât eficientă cât și creativă, a fost principalul nostru țel. Pentru aceasta, am folosit un mix de comunicare compus din mai multe produse, cu efect asupra tuturor etapelor procesului de decizie de cumpărare – de la etapa de informare și comunicare a brandului, realizată prin display advertising, continuând cu generare de trafic pe site și finalizând cu generare de leaduri (rezervări). Suntem bucuroși că facem parte din echipa care spune povestea tuturor audiențelor, prin intermediul internetului”, a declarat Mihai Tudor, Manager AdKing.

Campania de comunicare a început în luna aceasta, iar activitățile de marketing și promovare vor continua pe parcursul anului, dat fiind că și complexul va fi deschis pe durata tuturor celor 12 luni.

Bucuresti, 27.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.