free download 78 travel guides written by experts

Dell si Staples anunta parteneriatul pentru comercializarea cu amanuntul

de produse Dell şi pentru colaborarea în proiecte ecologice

În preajma sărbătorilor, Staples dă startul vânzărilor de computere, imprimante şi cartuşe Dell prin lanţul său de 1400 de magazine din întreaga S.U.A

Staples, Inc. şi Dell Inc. au anunţat că, începând cu data de 11 noiembrie, clienţii Dell vor putea utiliza sistemul “Easy Button” în cadrul oricăruia dintre cele 1400 de magazine din reţeaua comerciantului pentru a achiziţiona o gamă largă de produse Dell, precum notebook-uri, sisteme desktop, monitoare, imprimante, cartuşe şi tonere. Staples, cel mai important comerciant de soluţii pentru imprimare, devine astfel singurul lanţ de supermagazine de birotică care va comercializa produse Dell, atât  în magazinele sale, cât şi prin Internet. Ca parte din politica susţinută de extindere a beneficiilor sistemului de vânzare directă, colaborarea dintre Dell şi Staples reprezintă cea mai recentă iniţiativă de parteneriat a companiei, menită să aducă produsele Dell mai aproape de un număr cât mai mare de utilizatori din întreaga lume. 

“Dell a fost prima companie din domeniul IT care, prin intermediul sistemului de vânzare directă, a simplificat procesul de achiziţionare al produselor. Acum, prin colaborarea cu Staples, oferim beneficiile complete ale acestui serviciu tuturor clienţilor noştri de pe continentul American,” a declarat Michael Dell, Preşedinte şi CEO, Dell. “Acest nou pas subliniază angajamentul companiei de a fi receptivă la dorinţele clienţilor şi de a le oferi acestora exact ceea ce îşi doresc – un mod nou şi interesant de a achiziţiona produsele Dell, la fel de uşor şi la aceleaşi preţuri deosebite.”

Primele produse Dell comercializate prin intermediul lanţului de magazine Staples vor fi notebook-urile Inspiron 1721 şi 1521, sistemul desktop Inspiron 530, imprimantele multifuncţionale Dell 948 şi 926, imprimanta cu laser Dell 1320c, monitorul LCD cu ecran lat de 19” Dell SE198WFP şi monitorul LCD cu ecran lat Dell E228WFP de 22”. Staples va comercializa, de asemenea, cartuşe şi tonere compatibile cu majoritatea imprimantelor Dell.

“Clienţii noştri vor aprecia cu siguranţă faptul că vor putea observa direct şi cumpăra pe loc produsele Dell,” a declarat Ron Sargent, Preşedinte şi CEO, Staples.  “Datorită faptului că am devenit primul comerciant cu amănuntul de produse Dell pe continentul American – îmbogăţindu-ne astfel oferta cu unul dintre cele mai importante branduri din întreaga lume – avem în prezent posibilitatea de a simplifica procesul de achiziţionare de produse tehnologice superioare cu ocazia sărbătorilor şi nu numai.”
Parteneriat pentru dezvoltarea de proiecte pentru protecţia mediului

Staples a făcut publică astăzi intenţia sa de a se alătura programului ecologic Dell “Plant a Forest for Me” (Plantează o pădure pentru mine), care permite organizaţiilor din lumea întreagă să se alăture companiei Dell în iniţiative de responsabilitate socială, contribuind astfel la plantarea a milioane de copaci în proiecte de reîmpădurire cu impact de durată.

În plus, prin intermediul iniţiativei sale EcoEasy, Staples facilitează demersurile ecologice şi sprijină Ziua Reciclării (America Recycles Day), care are loc în S.U.A pe 15 noiembrie. Compania Staples oferă zilnic, prin magazinele sale din SUA, servicii de reciclare a echipamentelor de birou contra unei taxe de 10 USD, iar în perioada 11-17 noiembrie clienţii beneficiază de servicii de reciclare gratuită la achiziţionarea oricărui sistem desktop, notebook, imprimantă sau monitor Dell. Staples va continua, de asemenea, programul de reciclare de cartuşe şi tonere – cel mai important program de acest gen din industria de profil –  prin intermediul căruia, în magazinele Staples, clienţii pot oferi spre reciclare cartuşe Dell în schimbul unui cupon de 3 USD, sumă care se scade din factura următorului cartuş achiziţionat.

În prezent produsele Dell sunt disponibile în mai mult de 10.000 de magazine din întreaga lume. Prin oferirea de produse şi servicii noi, precum şi de modalităţi multiple de achiziţionare – prin Internet, telefonic şi, începând de acum, în anumite magazine retail – Dell estimează atragerea unui număr şi mai mare de clienţi noi şi creşterea vânzărilor la nivel mondial. Recent Dell a anunţat stabilirea de noi parteneriate cu lanţuri de magazine, precum Gome din China,  Bic Camera Inc. din Japonia, Carphone Warehouse din Regatul Unit şi Wal-Mart din SUA, Canada, Brazilia şi Mexic.

Bucuresti, 29.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *