Delikat lansează un nou design al ambalajelor pentru întregul portofoliu de produse, într-o linie modernă și unitară. Redefinirea identității vizuale se integrează în noua campanie de comunicare a brandului, “Gustul bucuriei de a fi împreună”, parte a platformei care promovează “Gustul de acasă”. Acesta reprezintă diferențiatorul pe care Delikat îl deține și care acum transmite un mesaj mai puternic, emoțional, prin promovarea valorilor de familie.
Noua platformă Delikat este construită în jurul importanței meselor în familie și a beneficiilor pe care acestea le au în viața fiecaruia dintre noi. Masa în familie este mai mult decât un obicei tradițional, este o oportunitate de reconectare cu familia, de cunoaștere, de comunicare cu cei dragi și mai presus, de dezvoltare. Plecând de la această perspectivă, în noua sa campanie, Delikat își asumă misiunea de a susține mesele în familie și de a promova beneficiile acestora în rândul adulților și copiilor.
“Stabilirea unor legături emoționale și transpunerea valorilor brandului în acțiunile pe care le realizăm, ne aduc mai aproape de clienții noștri și de promisiunea pe care le-o facem în calitate de lider al categoriei de bază pentru mâncare: să aducem zilnic în casele lor, “Gustul de acasă”. Noua campanie Delikat, lansată anul acesta, vine să întărească legătura emoțională cu consumatorul nostru, fiind construită în jurul importanței familiei. Povestea pe care dorim să o transmitem este aceea că indiferent de greutățile și problemele cotidiene, întotdeauna când revii acasă, masa în familie va fi liantul care te va reconecta la lucrurile și sentimentele cu adevărat importante. Astfel, Delikat este mai mult decât un ingredient care face mâncarea specială și deosebit de gustoasă, este sentimentul de a te simți în siguranță alături de cei dragi.” a declarat Andreea Bobeș, Category Manager Savoury & Dressings (Unilever).
Pentru a susține campania manifest, Delikat a inițiat Studiul Național al Meselor în Familie, ca un prim pas al platformei „Gustul bucuriei de a fi împreună. Gustul de acasă” prin care își propune să încurajeze cât mai mulți români să se reunească în jurul mesei și să conștientizeze cât de important este acest lucru pentru echilibrul familial. Totodată, pentru a atrage atenția asupra contextului social actual și pentru a promova la nivelul întregii țări, beneficiile meselor în familie, Delikat își propune să marcheze pentru români “Ziua Națională a Meselor în Familie”.
În plus, ca parte a noii platforme de comunicare, Delikat își redefinește identitatea vizuală într-o direcție mai modernă, dar în același timp unitară. Noul design are elemente comune între cele trei game de produse: pudră, granule și borș, păstrând culorile și imaginile reprezentative ale brandului Delikat și punând accentul pe calitatea ingredientelor atent selecționate, conservate prin uscare. Odată cu lansarea noii identități vizuale, Delikat Borș Magic vine și cu o rețetă îmbunătățită, doar cu ingrediente naturale, cu tărâțe și leuștean, oferind același gust acru, autentic.
Noile ambalaje Delikat au fost validate și apreciate de consumatori, cu ocazia realizării unor studii specifice, în urma cărora au fost confirmate diferite aspecte: impactul vizual, identificarea rapidă la raft și creșterea intenției de cumpărare. Noile ambalaje se găsesc în magazine începând din luna august, urmând să se realizeze treptat tranziția pe toate cele trei game: pudră, granule și borș.
Lansarea noului ambalaj va fi susținută printr-un plan integrat de marketing ce va conține componentă TV, promovare online pe platforma www.retetaperfecta.ro, campanii de PR, precum și activări dedicate în magazine