Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Declaratii Norbert Reithofer, presedinte al Consiliului de Administratie BMW Group,

despre BMW i, automobile electrice si sustinerea politica, strategia de dezvoltare a companiei in jurul automobilelor electrice

Declaraţiile au fost făcute în cadrul Conferinţei Anuale de Presă pentru Prezentarea Rezultatelor Financiare

Succesul BMW i în 2014

Marca nostru BMW i dovedeşte o atracţie extrem de puternică. Anul trecut, la acelaşi eveniment, v-am prezentat BMW i8. În intervalul iunie-decembrie 2014, am livrat clienţilor un total de 1.741 de automobile BMW i8. Cererea pentru BMW i8 continuă să depăşească producţia – chiar dacă deja ne-am dublat volumul de producţie. Fără îndoială, aceasta demonstrează combinaţia perfectă pe care o oferă i8, între sustenabilitate şi atracţie emoţională.

În primul an pe piaţă, BMW i3 s-a clasat deja pe locul al treilea în rândul automobilelor cu propulsie integral electrică ce s-au vândut la nivel global. Patru din cinci clienţi BMW i3 sunt clienţi noi pentru BMW. Astăzi, BMW i este prezent în 32 de ţări. Per total, în 2014 am livrat clienţilor aproximativ 17.800 de automobile BMW i.

Automobilele electrice şi susţinere politică

Observăm o conexiune evidentă între datele de vânzări şi iniţiativele politice: ori de câte ori guvernele oferă stimulente concrete pentru e-mobilitate, numărul de în

  • În SUA, am vândut aproximativ 6.000 BMW i3 în 2014. Aproape jumătate dintre acestea au ajuns la clienţi din California.
  • În Norvegia, am vândut circa 2.000 i3. Acest volum reprezintă o cotă de 22% din totalul automobilelor BMW vândute în Norvegia în 2014.

Acum să privim spre piaţa internă din Germania, unde aproximativ 2.100 de clienţi au decis să achiziţioneze un i3. Dar aceasta înseamnă mai puţin de un procent din totalul vânzărilor BMW din această ţară.

Ceea ce demonstrează cu claritate aceste date este că un cadru politic constructiv face diferenţe evidente pe piaţă. Constructori germani de automobile şi-au respectat parte de înţelegere. Acum mingea se află în terenul factorilor de decizie politică, în special în Germania. Noua Lege a Mobilităţii Electrice este un pas în direcţia cea bună. Dar, dincolo de aceasta, avem nevoie de o dezbatere serioasă cu privire la instrumentele potrivite pentru a fi siguri că Germania va găsi ritmul corect când vine vorba de mobilitate electrică.

Alte ţări au deja un avans clar:

  • În China, BMW i3 nu face obiectul procedurii de restricţie privind numerele de înmatriculare în Shanghai – ceea ce reduce costul cu peste 10.000 de euro.
  • În California, automobilele electrice pot utiliza Carpool Lanes (benzi speciale) pe autostrăzi şi, de asemenea, primesc stimulente financiare atractive.
  • Norvegia deţine o infrastructură de încărcare consacrată. Automobilele electrice pot fi încărcate şi parcate gratuit. De asemenea, nu se percep TVA sau taxe de înmatriculare pentru acest tip de automobile.

BMW i şi transferul de tehnologie către BMW

Rămânem cu încredere la idea că viitorul mobilităţii trebuie să fie unul sustenabil. Creşterea reglementărilor politice privind protecţia mediului, precum şi continua urbanizare cu toate consecinţele sale sunt dovezi ale crezului nostru. Următoarele tehnologii-cheie fac parte din planul nostru de îndeplinire a provocărilor tot mai mari ridicate de reglementări: Efficient Dynamics, hibridizare şi mobilitate electrică.

În prezent, media de emisii CO2 pentru flota noastră din Europa se situează la 130 g/km. Acum, toată experienţa acumulată cu BMW i o punem în aplicare şi la modelele convenţionale. De exemplu, noul BMW Seria 7 va impune noi standarde atunci când vine vorba de construcţie ultrauşoară inteligentă.

Angajamentul nostru iniţial cu privire la mobilitatea cu dezvoltare durabilă dă rezultate. Acum, pas cu pas, electrificăm toate gamele de modele. Noul BMW X5 hybrid plug-in: acest automobil este doar un exemplu al puterii inovatoare de care dispunem. Datele tehnice sunt impresionante: 3,3 litri de combustibil pentru 100 km; consum de energie de 15,3 kWh; emisii CO2 de 77 g /km. Acest model beneficiază de transferul de tehnologie de la familia BMW i.

BMW i3 şi extinderea proiectului de car sharing DriveNow

Creăm sinergii între electromobilitate şi car sharing. BMW i3 este pregătit să se alăture flotei noastre DriveNow: la Londra în primăvară; la San Francisco din mai, unde va înlocui automobilele BMW ActiveE care au avut succes; la Hamburg, Berlin şi München din iulie.

Aceasta este o modalitate de a îmbunătăţi acceptarea automobilelor electrice şi de a câştiga acces spre generaţiile tinere. Încă de la început, serviciile inteligente de mobilitate au reprezentat o componentă centrală a strategiei noastre. În Germania, DriveNow este deja o afacere profitabilă. Iar numărul de utilizatori continuă să crească: la finalul anului 2014 DriveNow avea aproximativ 390.000 de clienţi înregistraţi; la începutul lunii martie erau 420.000 de abonaţi. Noi oraşe s-au alăturat programului: anul trecut am adăugat Londra şi Viena. Acum vom extinde DriveNow şi mai mult – prin adăugarea a zece oraşe din America de Nord şi până la 15 oraşe în Europa.

München / Bucuresti, 25.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.