Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Debut in forta: TVR 1 – lider de audienta in primul weekend EURO 2011

TVR1

Primele trei meciuri de la EURO 2012 difuzate în direct de TVR 1 au adus Televiziunii Române poziţia de lider în clasamentul audienţelor sfârşitului de săptămână care tocmai s-a încheiat. După festivitatea de deschidere, TVR 1 a transmis live partida Polonia-Grecia (vineri, 8 iunie, 19.00 – 20.52); sâmbătă, pe acelaşi tronson orar, în direct de la Harkov (Ucraina), telespectatorii au putut urmări la TVR 1 meciul Olanda-Danemarca, iar duminică seară, de la Gdansk (Polonia), partida Spania-Italia. 

Cea mai urmărită partidă a debutului de CE a fost Spania-Italia, care a adunat 1.136.000 de telespectatori în medie la nivel naţional (6% rating* şi 18% cotă de piaţă** medie), punctul culminant fiind înregistrat la ora 20.49, când TVR 1 era urmărit în medie de 1.725.000 de iubitori ai fotbalului (rating 9,1% şi 24,7% cotă de piaţă). De altfel, meciul Spania-Italia a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban (medii de 7,4% rating şi 20,3% share) şi comercial (medii de 5,5% rating şi 18,1% share).

Pe a doua poziţie în topul primelor meciuri de la EURO 2012 s-a situat partida Olanda-Danemarca, TVR 1 înregistrând în intervalul orar amintit 1.114.000 de telespectatori (5,9% rating mediu şi 21,7% cotă medie de piaţă) la nivel naţional. Dintre aceştia, 668.000 de telespectatori erau din mediul urban (6,4% rating mediu şi 21,5% share mediu). La nivel comercial, partida Olanda-Danemarca a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă medie de piaţă de 19,2%, clasând TVR 1 de asemenea pe primul loc.

Primul meci de la EURO 2012, dintre reprezentativele Poloniei şi Greciei, a adunat vineri seară, la TVR 1, o medie de 950.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote medii de piaţă de 19,5%). Şi la nivel urban, primul meci EURO 2012 a fost pe primul loc, cu o medie de 589.000 de telespectatori (5,6% rating mediu şi 19,2% share mediu).

Conform Google Analytics, în cele trei zile EURO 2012 de până acum, pe euro2012.tvrinfo.ro s-au întregistrat aproximativ 450.000 de vizitatori unici. euro2012.tvrinfo.ro a înregistrat în primele trei zile un număr de 10 ori mai mare de vizitatori unici decât înregistrează site-urile TVR într-o zi obişnuită. Reamintim că microbiştii sunt conectaţi la atmosfera EURO 2012 şi online, prin intermediul site-ului euro2012.tvrinfo.ro, care asigură streaming live pentru toate cele 31 de meciuri ale campionatului – program susţinut de Seenow, partenerul TVR pentru transmisiuni în mediul online.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR.

Bucuresti, 11.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.