Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De Valentine’s Day, romanii au cumparat in special flori, cadouri si vouchere

În perioada premergătoare Valentine’s Day, 1 – 13 februarie 2013, achizițiile online ale românilor s-au îndreptat în special către aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri și, într-o măsură mai mica, spre articole vestimentare. Vânzările online au înregistrat o creștere de 42% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În ceea ce privește evoluția vânzărilor față de luna ianuarie, pentru produsele specifice acestei ocazii, florile au avut, așa cum era de așteptat, o creștere spectaculoasă, numărul tranzacțiilor fiind mai mare cu 102%.

“În primele zile ale lunii februarie, Floria.ro a înregistrat mai multe comenzi decât toată luna ianuarie. De asemenea, avem câteva sute de livrări programate și pentru data de 15 februarie, de la cei care nu au comandat la timp pentru Valentine’s Day. 90% dintre comenzi au fost pentru trandafiri roșii, clienții optând fie pentru aranjamente în formă de inimă, fie pentru buchete de trandafiri roșii de mari dimensiuni”, detaliază Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.

Magazinele online care comercializează cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au înregistrat, de asemenea, creșteri de 38%, 35% și, respectiv, 8%, valoarea medie a unei tranzacții pe segmentele analizate fiind de 36 euro.

“Creșterea înregistrată de unele magazine online, de la un an la altul, cu ocazia acestei sărbători, arată că este un eveniment tot mai important, în special pentru tineri. Valentine’s Day nu este o ocazie de o asemenea anvergură încât să poată influența întreaga piață într-un mod semnificativ. Reprezintă însă o ocazie excelentă pentru companii de a interacționa cu clienții proprii, de a obține un vârf în vânzări într-o perioadă tradițional mai liniștită și, mai ales, pentru a-și crește puterea brandului și a pregăti terenul pentru următoarele campanii de 1-8 martie”, explică Manuela Stoica, PR&Marketing Executive PayU România.

Bucuresti, 14.02.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.