Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De trei ani nr. 1 in optiunile romanilor: Grecia

Industria turistica greceasca a dezvoltat infrastructura necesara pentru primirea vizitatorilor care abordeaza un standard de viata de inalta calitate, lux si eleganta, in combinatie cu diverstismentul si aventura pe care ti le ofera unul dintre cele mai frumoase locuri din lume.  

Identitatea noastra de brand ca destinatie a romanilor include o paleta larga de puncte de atractie care fac vacantele de neuitat. In acest context si pentru ca ne dorim sa fim cei mai ospitalieri, suntem mandri sa anuntam ca pentru anul 2010 preturile se vor stabiliza la nivelul anilor trecuti. Exista posibilitatea ca in anumite zone chiar sa sufere o scadere, pentru a urma in continuare principiului valoare reala, pret real. Desigur, acest principiu este valabil si in zona cazarii, produselor si serviciilor de lux, care atrag clientii cei mai pretentiosi.

Avem ” know how ”-ul si potentialul sa oferim turistilor vacante spectaculoase. Ei sunt bineveniti in cele 176 de hoteluri de 5* din intreaga Grecie, beneficiind de toate serviciile la cele mai inalte standarde. 51 de marine si peste 14,000 de docuri sunt la dispozitia turistilor si a ambarcatiunilor lor. Nenumarate izvoare termale si facilitati spa deschid calea relaxarii si rasfatului, gata sa le indeplineasca cele mai marunte dorinte. O adevarata experienta Kings Holiday!

„In 2007,2008 si 2009 Grecia a fost destinatia preferata de catre turisti romani desi a avut competitori duri precum Turcia si Bulgaria. In 2007, 200,000 de turisti romani au vizitat Grecia, in 2008 – 250,000, iar in 2009 – 260,000. Aceste cifre reies din excursiile organizate prin agentiile de turism, dar numarul turistilor este mai mare deoarece sunt si excursiile individuale. Estimarile depasesc 50,000 de turisti pe an care viziteze Grecia individual.

Noua strategie de promovare a Greciei pune accent pe turism tematic. Participarea noastra la diferite evenimente cum ar fi Kings Holiday (16-18 Aprilie), dedicat segmentului exclusivist, se incadreaza in aceasta noua strategie. De asmenea, o axa importanta a politicii turistice este promovarea unor destinatii noi.
Turismul este solutia economica a Greciei pentru iesirea din criza. Mediul de afaceri si colaborarea economica dintre Grecia si Romania se desfasoara in conditii pozitive pentru dezvoltarea continua a activitatilor biroului nostru si pentru atingerea scopurilor noastre,” a declarat Nikos Diakolios, directorul biroului GNTO, Bucuresti.

Biroul si-a inceput activitatea in 2008, fiind o sucursala a EOT (GNTO) din Atena. Reprezinta atat organizatia, cat si Ministerul de Turism Elen, dar se afla si sub auspiciile Ambasadei Elene deoarece dl. Diakolios este atasatul pentru afaceri turistice al acestei institutii.

Bucuresti, 19.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.