Începând de sâmbătă, 24 septembrie, românii au mai mult X Factor. Ediţiile de sâmbătă şi duminică se contopesc într-un super show cu mai multă muzică a cărui, durată va depăşi două ore.
La cererea fanilor care îşi doreau mai mult show, cele două ediţii de sâmbătă şi duminică se contopesc într-un spectacol cu mai multă muzică, momente inedite, reacţii neaşteptate şi emoţii la puterea X, difuzat începând din această săptămână, sâmbăta, de la 20.20, numai pe Antena 1.
X Factor, show-ul de televiziune care a scris istorie a debutat weekendul acesta la Antena 1, cu două ediţii spectaculoase care au atins cote de piaţă de peste 28 de procente la nivelul targetului comercial 15-54 urban. Telespectatorii au putut urmări în primele două ediţii imagini de la audiţiile din Bucureşti şi Timişoara şi au putut afla care sunt concucurenţii de până acum care s-au calificat în etapa urmăroate a show-ului. Celor care au urmărit primele două ediţii X Factor în faţa televizorului, li se adaugă şi cei care au urmărit emisiunea online. 5074 de vizitatori unici au văzut primul episod X Factor live, pe siteu-ul emisiunii, în vreme ce a doua ediţie, difuzată duminică, a fost urmărită de 6096 de vizitatori unici.
Foarte activi pe site-ul show-ului: www.xfactor.a1.ro, dar mai ales pe pagina de Facebook: //www.facebook.com/xfactor.romania, fanii X Factor şi-au exprimat dorinţa de a avea un show mai lung, iar Antena 1 le va oferi de la următoarea ediţie peste două ore de emisie. Pagina de Facebook a adunat în primele două zile de la lansarea show-ului peste 2000 de fani, ceea ce înseamnă o creştere de aproape 10 ori mai mare faţă de weekendul anterior.
În ultima lună, numărul fanilor a crescut cu 35.5 %, pagina de Facebook X Factor însumând acum un total de 26.107.