free download 78 travel guides written by experts

De Martisor, KANAL D sarbatoreste 7 ani de succes

In luna martie, Kanal D sarbatoreste 7 ani de cand face istorie pe piata media din Romania. Statia cu cea mai rapida crestere pe piata televiziunilor autohtone si-a castigat si consolidat pozitia de top in toti acesti ani, reinventandu-se in permanenta.

Kanal D a atins performanta de a fi televiziunea cu cea mai mare crestere de la un an la altul in prime time (+ 19%) datorita perseverentei unei echipe de profesionisti si ca urmare a unor programe ce au marcat piata de televiziune, in ciuda concurentei acerbe si a mediului economic aflat in recesiune.

Din 2007 pana in prezent, Kanal D a adus pe micul ecran formate internationale si productii proprii care s-au bucurat de succes, impunand trenduri si acoperind o gama larga de preferinte, fie ca este vorba de reality-show-uri, seriale, emisiuni-concurs, formate tabloid, emisiuni informative sau de reportaj. Serialele turcesti, Stirile Kanal D, “Roata norocului”, “Jumatatea mea stie!”, “Asta-i Romania”, “WOWBiz”, “D-Paparazzi”, “Te vreau langa mine”, “Faci fata, faci bani”, “Teo Show” sunt cateva dintre productiile care au cucerit audienta.

Cota de piata Kanal D/ Media Anuala/ Toata ziua
Sursa : TNS(2007-2008) GFK (2009-2011) Kantar (2012-2013) Copyright : ARMA Data SRL
Target : 18-49 urban

Cota de piata Kanal D Media Anuala Prime time (18:00-24:00)
Sursa : TNS(2007-2008) GFK (2009-2011) Kantar (2012-2013) Copyright : ARMA Data SRL
Target : 18-49 urban

Units >>

Share

Toata ziua

18:00-24:00

2007

2.2

2.3

2008

4.6

4.8

2009

4.4

4.3

2010

4.7

4.4

2011

5.2

5.6

2012

6.3

6.8

2013

7.0

8.1

Evolutia si cresterea Kanal D in perioada 2007 – 2013
Sursa : TNS(2007-2008) GFK (2009-2011) Kantar (2012-2013) Copyright : ARMA Data SRL
Target : 18-49 urban

Revelatia publicului in materie de seriale ramane serialul fenomen “Suleyman Magnificul”. Stirile Kanal D, echidistante din punct de vedere politic, au devenit un reper important pentru telespectatorii romani prin implicare, apropierea fata de problemele reale ale comunitatii si modalitatea optimista de a prezenta realitatile de zi cu zi. Emisiunea “Asta-i Romania” a ajuns la sufletul telespectatorilor prin umor, autoironie si portretizarea unei Romanii nefardate, dar cuceritoare. Show-ul de noapte “WOWBiz” a devenit in scurt timp de la lansare liderul emisiunilor tabloid de noapte, in timp ce “Roata norocului” a asigurat seri pline de distractie si, in acelasi timp, a venit cu o componenta puternic sociala, zeci de premii din emisiune mergand catre familii cu probleme din intreaga tara. Nu in ultimul rand, “Teo Show” a devenit optiunea decenta, dar in acelasi timp distractiva a romanilor de a-si petrece dupa-amiezele in compania unei amfitrionane carismatice.

Primavara vine cu “Fetele lu’Dom Profesor”, “Deschide Camera Comorilor!” si kfetele.ro

Tot ca o implinire a promisiunilor facute telespectatorilor nostri, le vom oferi in continuare programe de calitate, astfel ca din luna martie, acestia vor putea urmari primul serial de comedie produs de Kanal D: “Fetele lu’ Dom’ Profesor” . De asemenea, in grila de primavara a statiei si-a facut loc “Deschide Camera Comorilor!”, un super show-concurs care promite sa cucereasca publicul! Primavara incepe si cu pregatirile pentru KIDSing, un talent show exceptional dedicat copiilor, dar si prietenilor si familiilor acestora.

Nu in ultimul rand, cadoul pe care il face Kanal D tuturor femeilor din Romania, la inceputul lui martie, este site-ul kfetele.ro, o platforma de lifestyle feminin, cu informatii utile din toate domeniile de interes pentru reprezentantele sexului frumos.

Povestea de succes Kanal D continua si in acest an in care dorim sa oferim emisiuni inovatoare ce raspund dorintelor publicului nostru.

Bucuresti, 28.02.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *