Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De la 1 septembrie, toate restaurantele KFC, Pizza Hut și Taco Bell din țară s-au redeschis și au implementat mai multe măsuri de siguranță pentru consumatori

Sphera Franchise Group

Măsura vine în contextul redeschiderii oficiale a restaurantelor la interior, anunțate de autorități la 31 August

La 6 luni de la debutul pandemiei de COVID-19 și a diverselor etape prin care industria HoReCa a trecut în acest interval de timp, Sphera Franchise Group anunță reluarea operațiunilor în toate restaurantele KFC, Pizza Hut și Taco Bell de pe teritoriul României, începând cu 1 septembrie.

Sphera Franchise Group

Măsura vine în contextul deciziei adoptate de autorități de a permite funcționarea spațiilor din interior ale restaurantelor, barurilor și cafenelelor, cu respectarea normelor de siguranță și igienă de rigoare.
Din data de 20 martie, restaurantele din portofoliul companiei și-au desfășurat activitatea doar în anumite condiții, acolo unde a fost posibil acest lucru.

Inițial, KFC a funcționat cu serviciile Drive-Thru și Delivery (atât prin canalul propriu, cât și prin colaboratori specializați în acest domeniu), iar ulterior au fost deschise terasele; Pizza Hut a ținut activ serviciul Delivery, iar Taco Bell a reintrat pe segmentul de livrări începând cu 1 mai.

„Așteptam cu interes decizia autorităților cu privire la redeschiderea restaurantelor în interior și ne bucurăm că putem să fim 100% operaționali, în toate unitățile din țară, pentru toate brandurile din portofoliu. În continuare urmează o perioadă plină de provocări, pentru a duce business-ul pe o traiectorie de creștere, însă avem toată încrederea că vom reuși, treptat, să recuperăm o parte din pierderile înregistrate anul acesta. Am luat toate măsurile de siguranță impuse de autorități și suntem pregătiți să îi întâmpinăm pe clienți în restaurante, oferindu-le experiența specifică fiecărui brand. Le mulțumim celor care au fost alături de noi în acest context dificil, în egală măsură, angajaților, clienților și acționarilor”, a declarat Călin Ionescu, Director General Interimar al Sphera Franchise Group.

Siguranța angajaților și a clienților a reprezentat întotdeauna o prioritate la nivelul Sphera Franchise Group. Astfel, pe lângă normele de igienă și sanitarizare deja existente – monitorizarea stării de sănătate a angajaților, dotarea acestora cu mănuși și măști de unică folosință, multipla dezinfectare a suprafețelor din bucătării, încurajarea plății cu cardul contactless și amplasarea unor recipiente cu dezinfectanți la îndemâna clienților, s-au adăugat noi măsuri, impuse de autorități. Scopul acestora este de a crea un context sigur, evitând răspândirea virusului COVID-19, de a desfășura operațiuni de calitate în cadrul restaurantelor, de a asigura sănătatea angajaților și a clienților.

Dintre măsurile suplimentare adoptate, amintim:

  • permiterea accesului a maximum 6 persoane la o masă, excepție făcând membrii aceleiași familii, cu domiciliu comun, care pot ocupa maximum 8 locuri la o masă;
  • purtarea obligatorie a măștii în incinta restaurantelor, atât în ceea ce privește angajații, cât și clienții, pentru aceștia din urmă regula fiind valabilă în momentul interacțiunii cu spațiile comune;încurajarea clienților de a utiliza dezinfectantul pus la dispoziție în restaurante;
  • realizarea unui traseu marcat cu săgeți, menit să favorizeze păstrarea distanței sociale, conform cerințelor în vigoare;
  • măsurarea temperaturii clienților la sosire (în restaurantele KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery din afara centrelor comerciale) și păstrarea datelor personale în cazul în care servesc masa în restaurante;
  • sanitarizarea în mod regulat a tuturor spațiilor din restaurante care sunt atinse frecvent de către clienți cu produse speciale, aprobate și destinate acestei activități.

De asemenea, Grupul confirmă faptul că angajații KFC, Pizza Hut și Taco Bell care erau încă dispuși în șomaj tehnic în urma deciziei autorităților de a închide restaurantele, în luna martie, au reintrat în activitate normală, începând cu 1 septembrie 2020.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.