Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De ce Romania se afla abia pe locul 76 in clasamentul competitivitatii turismului?

Eurolink

~ Analiza a domeniului ospitalitatii in “Tribuna Economica” ~

Sub titlul “Turismul romanesc – abia locul 76 in lume”, prestigioasa revista saptamanala Tribuna Economica (www.tribunaeconomica.ro) publica in numarul 25/2008 o analiza detaliata a cauzelor profunde ale declinului industriei ospitalitatii din Romania. Printre acestea, articolul mentioneaza: natura cel putin discutabila a modului de privatizare al unei mari parti a obiectivelor de infrastructura turistica; absenta marilor lanturi hoteliere internationale si a investitiilor reale ale acestora; caracterul dubios al campaniilor de promovare in strainatate comandatre de diverse ministere sau agentii guvernamentale; dispersarea responsabilitatii asupra respectarii standardelor in turism si de protectie a consumatorilor intre diverse autoritati cu atributii similare sau paralele, absenta unei strategii coerente si unitare a turismului in ansamblu; incapacitatea patronatelor de a loializa si stabiliza personalul din turism prin metode inovative de motivare a angajatilor; lipsa de coerenta in procesul de investitii in turismul rural si agro-turism; continua degradare sau inadecvare a infrastructurilor de transport sau de logistica a obiectivelor turistice; dezinteresul autoritatilor pentru impactul si calitatea finala a rezultatelor proiectelor de dezvoltare turistica cu finantare UE. Articolul a aparut sub semnatura coordonatorului Platformei EU-RO Clearing Funds (www.Portal.StructuralFunds.ro), Dl Sever AVRAM, gratie parteneriatului cu publicatia “Euroconsultanta. Ghidul Firmei”, membra a Grupului “Tribuna Economica”, precum si postat in versiune electronica de ziarul online SmartFinancial.ro.

Mentionam ca aceasta analiza este inserata pentru a prefata Workshop-ul, organizat de EUROLINK-House of Europe, sub genericul “O noua viziune pentru turismul romanesc. Care sunt oportunitatile pentru investitori in contextul accesarii Fondurilor Europene? Cand, cum si daca putem reface brand-ul de tara al Romaniei si care sunt sansele de relansare reala pentru turismul autohton?”, avandu-l ca invitat special si speaker pe Presedintele-Director General al Grupului „Détente Consultants” (Paris) – compania nr. 1 din Franta in domeniul dezvoltarii industriei turistice si rurale –, Dl Joseph TOMATIS, membru al prestigioasei International Society for Hospitality Consulting, Presedinte al Clubului Intreprinzatorilor si Investitorilor in domeniul turismului din Franta si consultant pentru Ministerul Turismului si Comitetul de Stat al Planului din Franta. Pentru mai multe informatii asupra acestui eveniment, puteti consulta pagina www.HouseofEurope.ro

Bucuresti, 27.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.