metalshow

De Black Friday, FashionUP a tinut preturile sub toc

FashionUP a avut o editie reusita de Black Friday, in cadrul careia au fost plasate comenzi in valoare de aproximativ 2 milioane de lei, fiind achizitionate peste 20.000 de produse. Dintre acestea, jumatate au fost facute vineri, 45% prin intermediul dispozitivelor mobile si 55% de pe desktop, 14% dintre cumparatori alegand sa plateasca cu cardul online, iar restul la livrarea coletului.

Aproximativ 500.000 de vizitatori unici au fost curiosi sa descopere ofertele FashionUP, varful de trafic fiind inregistrat vineri, la ora 10:00, cand circa 4.000 de oameni erau online.

Pe lista celor mai populare categorii de produse s-au regasit botinele si cizmele in cazul femeilor, in vreme ce barbatii au preferat ghetele si camasile. Cel mai scump produs vandut in aceasta editie de Black Friday a fost o geaca de barbati, in valoare de 2.775 de lei, insa cel mai des domnii au comandat ghetele marca Top Secret, in vreme ce doamnele au preferat cizmele  Versace 1969 SOLENE.

Pentru 27 noiembrie, FashionUP pregateste partea a II-a de Black Friday, cu extra-reduceri la multe oferte si un produs surpriza pentru publicul pasionat de domeniul vestimentatiei.

Bucuresti, 23.11.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *