Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De 5 mai, la Ziua Barbatului, barbatii au primit statuie

Noua sticlă Bergenbier- statuia dedicată bărbaţilor români!

Bergenbier a reuşit din nou să sărbătorească bărbaţii aşa cum merită: un show incendiar, care a durat mai bine de 10 ore, peste 25.000 de oameni prezenţi la Ziua Bărbatului şi o statuie de 5 metri, dedicată bărbaţilor români şi dezvelită cu fast, care înfăţişează noua sticlă Bergenbier!

Sâmbătă, pe 5 mai, Parcul Lumea Copiilor din sectorul 4 a fost gazda celui mai important eveniment adresat bărbaţilor. Bergenbier a sărbătorit, alături de peste 25.000 de oameni, Ziua Bărbatului! Şi nu oricum, ci printr-un show care a durat 11 ore şi în care bărbaţii sărbătoriţi s-au cinstit cu zeci de mii de mici şi peste 100 de hectolitri de Bergenbier. Au concertat Heaven, Vunk, Connect-R, System şi Voltaj.

În cadrul evenimentului au fost mai multe momente-cheie. În primul rând, Cartea Galbenă –Bergenbier a fost proclamată. Cartea cuprinde 104 hotărâri votate şi aprobate de membrii Organizaţiei Bărbaţilor din România (OBR) Bergenbier.

Al doilea moment important a fost dezvelirea statuii dedicate bărbaţilor din România, realizată la cererea majorităţilor membrilor OBR Bergenbier (Bărbaţii merită statuie). Şi pentru că bărbaţii au hotărât că statuia trebuie să fie din sticlă şi să aibă legătură cu berea lor preferată, statuia de 5 metri amplasată în Parcul Copilului din Capitală a luat forma noii sticle Bergenbier.

Astfel, al treilea moment important al Zilei Bărbaţilor a fost lansarea noii identităţi vizuale pentru toata gama Bergenbier.

Pe lângă evenimentul din Bucureşti, Bergenbier a sărbătorit Ziua Bărbaţilor, alături de consumatorii săi, în alte 10 oraşe din ţară (Timişoara, Sibiu, Constanţa, Iaşi, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Piteşti, Cluj, Ploieşti, Galaţi). Au concertat în ţară artişti precum Antonia, Alexandra Ungureanu şi Crush, Sylvia feat. DJ Rhino, Andreea Antonescu, Trupa Veche, Xonia, Impact, Celia.

Despre noile ambalaje Bergenbier

Noile ambalaje Bergenbier vor comunica unitar şi coerent simbolurile atât de bine cunoscute ale berii bărbaţilor şi vor pune mai mult accent pe valorile care definesc brand-ul Bergenbier: reţetă originală, premiată, masculinitate, prietenie.

Consumatorii din România cunosc în proporţie de 95% brandul Bergenbier şi îl asociază spontan cu culoarea galbenă, scutul cu munte, fotbal şi…cu sloganul Prietenii ştiu de ce, cel mai cunoscut slogan de publicitate din România.

Dorinţa de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii noştri. Ei ne-au spus că ar trebui să accentuăm mai mult ideea de masculinitate a brand-ului, să fructificăm mai bine medaliile internaţionale primite pentru gust şi să poziţionăm logo-ul orizontal pentru o mai bună acurateţe şi un impact vizual mai mare.

Pentru a urmări restul de observaţii ale bărbaţilor consumatori de Bergenbier, am subliniat prin noile ambalaje ideea de masculinitate a brand-ului. Forma sticlei de 0.5 RGB precum şi a sticlelor PET de 1 l şi 2 l este puternic masculină, in forma de trapez sus, la fel ca şi umerii unui bărbat. Totodată sticla prin forma sa nouă se simte confortabil în mâini puternice, de bărbat.

Cum Bergenbier înseamnă “bere de la munte” şi muntele este simbolul tradiţional alături de scut, am vrut să scoatem în evidenţă aceste două elemente pe noile ambalaje.

Astfel, scutul care include logo-ul Bergenbier are o formă mai colţuroasă şi nu rotunjită, pentru a sublinia caracterul masculin al brand-ului. Forma sa este replicată şi pe ambalaje ca un chenar în jurul logo-ului.

Muntele, simbolul Bergenbier, este embosat pe spatele sticlei de 0,5 l şi creează o senzaţie plăcută la atingerea sticlei. Pe sticlele PET de 1 l şi 2 l este gravat pe toata partea de sus a sticlei.

Conform cu dorinţa consumatorilor noştri, noul logo este scris orizontal pentru o mai bună claritate şi o mai uşoară recunoaştere la raft. Muntele înzăpezit şi-a regăsit locul perfect în partea de sus a scutului-chenar şi deasupra logo-ului, fiind acum auriu pe fundal roşu.

Cele trei medalii, reprezentând recunoaşterea calităţii Bergenbier la nivel internaţional, sunt dispuse orizontal fiind mai vizibile şi înnobilând eticheta.

Imaginea Bergenbier păstrează, astfel, toate atributele care au conturat în mintea consumatorilor un brand românesc, apreciat şi cunoscut, subliniind trăsăturile cele mai distinctive ale mărcii.

Bucuresti, 06.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.