Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De 25 de ani, Well Made in Romania și o nouă identitate vizuală pentru Transavia

Cu ocazia aniversării a 25 de ani de existență, Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie românești și liderul industriei cărnii de pui din România primește o nouă identitate vizuală ca urmare a unui proces de rebranding.

Încrederea, grija și responsabilitatea sunt principiile care definesc afacerea de familie Transavia, astfel încât compania poate susține promisiunea de cel mai înalt nivel în calitate — “Well made in Romania”.

Noua identitate vizuală pune accent atât pe performanța, leadership-ul și valorile companiei, cât și pe viziunea acestuia pentru viitor. În acest sens a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protecția constantă pentru consumatori și promisiunea siguranței alimentare; în plus, acesta scoate în evidență modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregătirea acestora pentru hrana puilor crescuți în Fermele Transavia, până la abatoare, fabrica de procesare a cărnii și distribuție.

„Ne-am obișnuit ca în România de cate ori auzim performanță să ne gândim doar la sport; de câte ori spunem calitate să ne gândim doar la branduri străine; de câte ori auzim trebuie să ne gandim doar la obligații, nu la oportunitatea de a face ceva extraordinar. Și totuși, în 25 de ani, noi ne-am străduit să dam alte sensuri acestor cuvinte. De aceea ne asumăm responsabilitatea să scriem pe ambalajele noastre Well Made in Romania.

În echipa Transavia se practică sinceritatea, seriozitatea și grija, iar din luna iulie vom avea și un nou sediu, deoarece responsabilitatea noastră este de a asigura condiții de muncă mai bune, sigure și corecte pentru angajații noștri” — Ioan Popa, Fondator si Director General Transavia.

Brandient București, consultantul de strategie și designerul portofoliului de brand Transavia din ultimii 10 ani, a gestionat și implementat acest proiect de redefinire a identității Transavia.


 
Transavia este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești, liderul local al industriei de carne de pui, care operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor.

Transavia are 2000 de angajați, 314 hale în 24 ferme de creștere a păsărilor si 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare și o fabrică de procesare a cărnii. Transavia este cel mai important producător de carne din România, cu fermele proprii de creștere în 7 județe din România (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mureș, Harghita și Caraș Severin). Toate produsele sunt realizate în conformitate cu normele de calitate europene, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu, iar în anul 2006 compania a primit distincția de furnizor al Casei Regale a României.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.