Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De 1 Decembrie, batonul de ciocolata ROM vrea sa faca din Romania prima tara din lume

care isi schimba imaginea pe internet

După articolele şi emisiunile din Franţa şi Italia care au ofensat o Românie întreagă, românii sunt puși acum la colţ şi pe internet. La o simplă căutare pe Google "românii sunt", sugestiile automate generate de motorul de căutare l-ar jigni chiar şi pe cel mai indiferent român.

Acelaşi lucru este valabil şi pentru versiunile străine ale motorului de căutare: dacă pe google.ro românii sunt “proşti”, “păduchioşi” şi “hoţi”, pe google.com, ei sunt “scum”, “ugly”, “rude” şi “not white”, pe google.fr sunt “des voleurs de poules”, “des voleurs” sau “racistes” și același lucru se întâmplă pe google.it, google.es sau google.co.uk.

De aceea, batonul de ciocolată ROM provoacă românii să facă din România prima țară din lume care îşi schimbă imaginea pe internet.

Provocarea este următoarea: până pe 1 Decembrie, românii sunt invitaţi să caute pe Google sintagma „românii sunt deștepți” în cât mai multe limbi: „les roumains sont intelligent”, „romanians are smart” etc. Cu cât se efectuează mai multe căutări cu această sintagmă, cu atât mai mult vor crește şansele să schimbăm sugestiile automate generate de motorul de căutare. Şi, în final, să schimbăm și imaginea românilor pe internet.

“Faptul că ROM este o marcă profund românească ne obligă să luăm atitudine atunci când vedem că România este victima unor prejudecăți grave. Şi de aceea ne-am hotărât să ne asumăm o cauză care ne face onoare: aceea de a lupta pentru imaginea românilor. Imaginea românilor pe internet, imaginea românilor despre ei înșiși, imaginea românilor în afara țării. Campania „Românii sunt deștepți” continuă demersul lansat prin campania „Noul ROM” din toamna anului trecut, și anume retrezirea la viață a mândriei naționale”, spune Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

Site-ul campaniei are şi o secțiune care îşi propune să adune cât mai mulți români valoroşi, oameni care nu sunt nici găinari, nici hoți, nici proşti, aici.

"Auzim prea des știri despre imaginea proastă a românilor în străinătate. Din cauza numărului lor, aceste știri au ajuns aproape să nu ne mai mire. Ele doar generează un sentiment neplăcut de indignare combinată cu frustrarea că nu poți face nimic să schimbi asta. Campania“”Românii sunt deștepți” își propune să transforme ceea ce părea încă o veste proastă într-o cauză în jurul căreia să se unească toți românii. ROM face din nou apel la patriotism și îi îndeamnă pe români să schimbe imaginea țării lor pe internet. Pentru că știm că această dorință de schimbare vine din inimă și nu din cunoștințe tehnice despre internet, site-ul campaniei www.romaniisuntdestepti.ro face ca orice român să se poată alătura cu ușurință acestei cauze", spune Cătălin Dobre, Group Creative Director McCann Erickson.

ROM ne provoacă să fim prima țară din lume care își schimbă imaginea pe internet! Intră pe www.RomaniiSuntDestepti.ro și dă o mână de ajutor!

Bucuresti, 17.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.