Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DDB Romania lanseaza noua campanie de imagine pentru Coseli

Brandul Coseli împreună cu agenția de creație DDB România au lansat de curând o nouă campanie de imagine. Astfel, Coseli anunță repoziționarea brandului sub forma esenței care aduce toată familia în bucătărie si care susține timpul împreună.

“Ideea de a îmbunătăți imaginea brandului Coseli a venit din dorința de a ne apropia mai mult de consumatorul nostru, venind în întâmpinarea nevoilor sale. Fiecare bucătar are nevoie de un ajutor de bază, mai ales când este vorba despre pregătirea meselor în familie. De aceea îi vom spune povestea și vom susține timpul împreună care este esența echilibrului în familie.” a declarat Ionuț Potîngă, Director Marketing-Vânzări Coseli.

Direcția strategică și creativă a campaniei a urmărit un scenariu destul de familiar: povestea din spatele realizării unei prăjituri, iar personajul principal este “ajutorul de bucătar”. Așa cum ajutorul familiei în bucătărie face gătitul mai plăcut, la fel și rolul esenței este de a face prăjitura mai plăcută la gust, mai aromată.

“Inovația acestei abordări este faptul că de cele mai multe ori în lumina reflectoarelor stă persoana care gătește. Noi ne-am dat doi pași în spate și am realizat că orice bucătar are lângă el un ajutor, chiar și când este vorba de o masă pregătită în familie. Mama, care de cele mai multe ori își asumă rolul de bucătăreasă, are nevoie de o persoană care să îi țină companie, cu care să stea de vorbă, pentru ca timpul să treacă mai ușor, iar gătitul să fie mai cu spor. Prin această paralelă am construit un univers al gătitului în familie.” a declarat Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.

Sloganul campaniei “Prăjituri pentru ai tăi, făcute cu ai tăi” se alătură poveștii în care toți membrii familiei se strâng în bucătărie pentru realizarea prăjiturii făcute în casă. De asemenea, printurile Coseli prezintă “Prăjitura în familie”, activitățile din interiorul familiei fiind materializate sub forma unei adevărate rețete.

Campania de imagine respectă formatul clasic, cu declinări pe TV și OOH.

Despre Coseli

Cu o prezență de peste 20 de ani pe piață, S.C. Coseli S.A. produce peste 150 de tipuri de arome, folosite în diferite domenii ale industriei alimentare și o gamă bogată de produse de aromatizare pentru utilizatorii casnici. Coseli a lansat primul pe piață conceptul de superesență pentru a sublinia gustul puternic al esențelor de rom, vanilie, lamaie și portocale. Mai multe detalii pe www.coseli.ro.

Bucuresti, 07.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.