Când nu ai energie, nici momentele importante nu mai arată la fel.
Oboseala nu mai este doar o consecință a lipsei de somn, ci o realitate zilnică pentru tot mai mulți oameni, afectați de ritmul alert și solicitările continue ale vieții moderne. Concentrarea scade, productivitatea are de suferit, iar interacțiunile devin superficiale – conversații începute și neterminate, idei uitate pe jumătate, zile care trec fără să fie trăite cu adevărat.
Pornind de la acest insight, DDB România a dezvoltat noua campanie de imagine pentru produsul Zentinor aflat în portofoliul companiei Zentiva. Intitulată „Energie să fii mereu pe fază”, campania vorbește despre ceea ce pierzi atunci când nu ai energia de a fi prezent. Campania subliniază importanța energiei fizice și mintale pentru a trăi pe deplin fiecare moment și a fi implicat în tot ceea ce contează.
Zentinor: Energie să fii mereu pe fază
Piața suplimentelor alimentare din România este în continuă expansiune, adaptându-se nevoilor tot mai diverse ale omului modern, de la susținerea imunității până la îmbunătățirea stării generale de bine.
Suplimentul Zentinor, conceput special pentru generația care trăiește pe repede înainte, oferă soluția potrivită pentru a face față oboselii și a menține un nivel optim de energie și concentrare. Fie că e vorba de muncă, studii sau activități fizice, formula sa, care conține aspartat de arginină, este adaptată pentru a oferi sprijin rapid și durabil, cu eficacitate demonstrată științific.
„Oboseala e mai mult decât o simplă epuizare fizică – e un factor disruptiv care ne zguduie funcțiile cognitive, stabilitatea emoțională și calitatea vieții. În noua campanie de imagine am evitat clișeele despre energie – sau lipsa ei – și am ales să vorbim despre realitatea celor care își doresc să fie prezenți, dar se luptă zilnic cu oboseala. Zentinor nu este doar un impuls de moment, ci un aliat pentru cei care vor să-și gestioneze energia eficient,” explică Daniel Petre, Head of Marketing CHC Zentiva.
Energia susținută înseamnă claritate mintală și prezență.
Viața nu are buton de pauză. Momentele importante nu se repetă, iar oboseala te poate face să le ratezi. Campania de imagine Zentinor explorează acele secunde-cheie în care trebuie să fii alert, dar mintea și corpul îți joacă feste. Fie că este vorba de un gând genial care dispare într-o ceață de oboseală sau de o glumă la care ar fi trebuit să râzi sincer, dar n-ai fost prezent, energia face diferența dintre a trăi momentul și a-l privi de la distanță.
„Cu toții am fost acolo: un final de film, un curs sau un party pe care l-am așteptat toată săptămâna și pe care l-am ratat pentru că am spus «mă întind un pic». Insight-ul din spatele campaniei a pornit de la acest adevăr simplu: nici viața nu așteaptă, nici somnul nu întreabă când vine. Cu Zentinor, nu este vorba doar de un boost rapid, ci de energia de care avem nevoie pentru întreaga zi – să fim mereu pe fază, astfel încât să nu mai fim spectatori în propria viață,” adaugă Maria Matei, Group Creative Director DDB.
Campania „Energie să fii mereu pe fază” se desfășoară în perioada 5 februarie – 23 martie 2025, pe TV, radio, digital și Social Media.
Zentinor este un supliment alimentar și nu trebuie să înlocuiască o dietă variată și echilibrată și un mod de viață sănătos.
Echipa DDB România:
Roxana Niță, Executive Creative Director
Roxana Țâmpău, Managing Director
Maria Matei, Group Creative Director
Tiberiu Ivan, Copywriter
George Herlas, Copywriter
Alex Tololoi, Art Director
Luciana Cucoaneș, Head of Strategy
Emilian Urucu, Strategy Planner
Cătălina Biro, Group Account Director
Echipa Zentiva:
Claudia Mreană, Product Manager CHC Commercial Operations
Daniel Petre, Head of Marketing CHC
Producție & Media:
Casa de producție: Diud
Regizor: Andrei Gheorghe
Agenție de media: House of Media