Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DDB Bucuresti si Persil Gold au zburat cu cel mai mare balon

cu aer cald in Romania

DDB Bucuresti a organizat la finalul acestei veri o actiune de BTL inedita pentru brandul de detergenti Persil Gold ce apartine companiei Henkel.

“Inedit este faptul ca am reusit sa imbinam 2 dimensiuni ale spatiului: orizontalitatea si verticalitatea, in ciuda conditiilor meteo ale acestei veri fierbinti” spune Lucian Pavel, BTL Director DDB Bucuresti. “Am reusit sa aducem in Romania si sa zburam cu un prototip din cel mai mare de balon cu aer cald din Europa, pe care am reusit de asemenea sa il brandam Persil Gold – imprimare pe matase aurie ”. Dupa doua teste la Iasi si Cluj, actiunea a fost reluata pe 21 august la Neptun, caravana poposind in Eforie Nord, Mangalia si Mamaia, in cursul aceleiasi saptamani si finalizandu-si periplul in parcul Herastrau din Bucuresti.

Proiectul a combinat intr-o maniera inedita componenta de sampling obisnuita, cu evenimente la sol cu ajutorul promoterilor, realizata cu ajutorul celui mai mare balon cu aer cald din Europa: ancorari la sol,survolari, ridicari in coarda si impartirea de leafleturi si sache-uri cu noul Persil Gold au fost doar cateva dintre suprizele pregatite pentru consumatorii de pe litoral si din Bucuresti de catre DDB Bucuresti si reprezentantii companiei Henkel Romania.

“Persil inseamna inovatie, experiente noi si placute, iar de-a lungul istoriei sale de 100 ani, Persil a surprins consumatorii prin modalitatile orginale de a li se adresa.  In acelasi spirit, si prin aceasta campanie am dorit sa oferim consumatorilor nostri momente inedite”, a declarat Tiberiu Mercurian, Marketing Manager Detergenti, Henkel Romania.

Adina Sorescu, managing director DDB Bucuresti continua: “A fost un proiect pe cat de frumos, pe atat de dificil si sunt mandra de echipa DDB care a lucrat pentru Persil Gold aceasta vara. Multumim si tuturor autoritatilor care ne-au acordat in timp record autorizatiile necesare”.

Echipele care au lucrat la acest proiect au fost: Bradut Florescu-Strategy Director, Cristian Sinca-Account Director, Radu Glont- Account Director, Roxana Marin-Senior Account Executive, Lucian Pavel- BTL Director, Mirela Iordache- BTL Project Manager, Alina Marinescu-Production Manager,Andrei Orcula- Art Director,  Romulus Petcan – copywriter din partea DDB Bucuresti; Tiberiu Mercurian- Marketing Manager, Raluca Grigoriu- Product Manager, Ruxandra Constantin- Trade Marketing & Category Management Executive si Lavinia Toma – Corporate Communications Manager din partea Henkel Romania.

DDB Bucuresti si-a adaugat portofoliul sau la inceputul acestui an, alte doua mari branduri ale companiei Henkel, respectiv Persil si Silan, pentru care se va ocupa de toate actiunile de promovare in Romania si lume, prin intermediul partenerilor din retea.

Bucuresti, 24.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.