Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DDB Bucharest povesteste despre mame imaginare

Prin noua campanie de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit către organizaţia SOS Satele Copiilor

DDB Bucharest a creat noua campanie de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit către organizaţia SOS Satele Copiilor. Campania porneşte de la o statistică dură: 70.000 de copii din România trăiesc fără mamă, fără ca a avea pe cineva care să le fie alături în prima zi de şcoală,  la prima lucrare de control sau care să le spună “Noapte bună!”. Cu sprijinul tuturor, SOS Satele Copiilor poate schimba în bine viaţa multor copii.

"E greu de imaginat cum este să nu ai cui să-i spui mamă, să nu-ţi pregătească nimeni pachetul, să nu-ţi bandajeze nimeni rana de la genunchi, să nu te ia nimeni de la şcoală, să nu vină nimeni la şedinţele cu părinţii, să nu te apere nimeni de bătăuşul clasei, să nu simţi niciodată mâna rece de pe frunte când ai febră. Ce simte un copil fără mamă? În această campanile, noi am încercat un exerciţiu de imaginaţie pe care îl propunem tuturor, deşi ajunsesem deja la o concluzie chiar dinainte de a ne apuca de treabă: fiecare copil are nevoie şi are dreptul la o mamă. Prin campania noastră, nu încercăm să vă convingem că avem dreptate, deoarece ştiţi deja acest lucru. Noi încercăm să convingem că eforturile organizaţiei SOS Satele Copiilor trebuie susţinute în cel mai simplu mod; direcţionarea a  2% din impozitul pe venitul nostru poate transforma în realitate imaginaţia unui  copil care doar îşi închipuie cum e să ai o mamă,” a declarat Corina Băcanu, Head of Copy DDB Bucharest.  

Campania din 2010 derulată de DDB împreună cu partenerii săi studioul Carioca şi casa de producţie Tandem Film, reprezintă continuarea cu succes a eforturilor de comunicare dezvoltate încă din ianuarie 2009 pentru organizaţia nonprofit SOS Satele Copiilor. In primăvara anului trecut, campania a ajutat SOS Satele Copiilor să se claseze între primele organizaţii către care s-au direcţionat cele 2 procente din impozitul pe venit.

SOS Satele Copiilor (www.sos-satelecopiilor.ro) este o organizaţie umanitară care ocroteşte copiii care nu pot fi îngrijiţi de proprii părinţi, asigurându-le o familie substitut şi un cămin permanent, până la integrarea lor socială şi profesională. În plus, SOS Satele Copiilor România desfăşoară activităţi în beneficiul familiilor cu copii şi aflate în dificultate, din judeţele Sibiu, Bacău şi din Bucureşti. Asociaţia desfăşoară proiecte sociale de 19 ani în România şi dispune de o experienţă de 60 de ani la nivel internaţional.

Bucuresti, 17.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.