Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DBV Media House administreaza spatiul publicitar al grupului Realitatea-Catavencu

Incepand cu 1 ianuarie 2009, spatiul de publicitate al tuturor produselor grupului Realitatea-Catavencu (TV, print, radio si indoor) va fi administrat in exclusivitate de regia DBV Media House.

Produsele care vor fi administrate de DBV Media House sunt: TV (Realitatea TV, The Money Channel, Romantica, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Idei in Dialog, Business Standard, Money Express, Tabu, B24 FUN, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM) si indoor media (Monopoly).

Pe langa acestea, regia mai reprezinta pentru vanzarea spatiului de publicitate canalele de televiziune OTV si 1Music Channel, cat si revistele Tango, MyBand, La Cucina, Q Magazine si reteaua Info Sanatate.

Regia de vanzari DBV Media House, condusa de Brindusa Vlanga, a fost infiintata in noiembrie 2002, cand a incheiat primul primul contract de gestionare a spatiului publicitar cu o televiziune, MTV Romania. Din 2005, DBV Media House este membru EGTA (Asociatia Regiilor de Publicitate pentru Radio si Televiziune din Europa).

Bucuresti, 03.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.